7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Mmmarco

Xpress 6 en anti-pirating key!

Naar het schijnt (weet het niet zeker want heb zelf nieuwste xpress nog niet) gebruikt Xpress 6 een activation key. pas dus op dat je m niet installeerd op een probeer-macje (of je werk-mac, terwijl je een nieuwere hebt besteld) want daarna kan Xpress NIET meer op een andere machine geinstalleerd worden.

According to spokesperson Glen Turpin, “At the moment you can install and use it on one computer only, but we are investigating a way to allow you to use it on both a desktop and laptop machine, so long as you aren’t using them at the same time.”

Anti piracy software is een goed ding, maar het moet niet te gek worden…

http://www.macnightowl.com/

Bijdrager
    Paul

dit is waanzinnig; paniek-reactie/oplossing

en toch heb ik dat kreng bestekd en wil ik het zsm hebben…..

Bijdrager
    cabbie

volgens mij is dat met Keynote ook zo. Kan maar op 1 machine geinstalleerd worden (heb nooit op een 2e geprobeerd overigens).
    bij installatie maakt ie contact met Apple voordat je het kunt gebruiken. Ik heb dat nog niet eerder gezien van Apple software.

Bijdrager
    servir frais

het enige waar ik weet van heb is, dat als je je online registreert je een extensie van quark krijgt zodat je dan pas foto’s op hoge resolutie kunt bekijken….

Bijdrager
    Zora la rousse

Klinkt weer ouderwets arrogant XPress, had ook niet anders verwacht.

Bijdrager
    dimelot

Het is misschien wel vervelend dat Quark dat heeft gedaan, maar voorheen deden ze dat eigenlijk ook met een dongle. Wat nu dus de troost is en dat staat ook in het engelse artikel dat je ‘m op 2 computers kan gebruiken, alleen niet tegelijk…so what…ik kan nu eindelijk thuis ook met de nieuwste legale versie van Quark werken zonder een crack te hoeven hebben. Dus het thuis werken wordt makkelijker daardoor of het beunen….
    De dongle-loze Quark is volgens bij al bij versie 5, want ik had ‘m op mijn iBook geinstalleerd en stond met verbazing te kijken dattie werkte. En we waren al gewend aan lage resolutie voorvertoning, dus wat maakt het uit als je niet die extensie hebt die een hogere voorvertoning geeft.

Ik ben btw nog in afwachting wanneer Xpress6 komt, want ik heb meegedaan met die actie. Upgrade naar 5 en gratis 6 krijgen. Heeft iemand hier al ervaring mee? Of het goed verloopt? Of Quark zich aan de regels houdt?

Bijdrager
    Mmmarco

Ben blij dat de dongle weg is en weg blijft. Maar Quark kennende verwacht ik hier ook niet zo veel van. Die HR plugin is echt bullshit. Waarom on line registreren? Dat bepaal ik altijd zelf nog. Ze hebben toch al mijn informatie al want je kunt updates alleen via henzelf kopen en dan komen ze toch al je gegevens te weet.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.