13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    a la Mac

Xcode 2.4 gelanceerd

De komkommertijd lijkt definitief afgelopen. Zopas heeft Apple versie 2.4 van hun IDE Xcode uitgebracht. Aldus Apple:

”Apple.com”

The Xcode 2.4 release provides overall stability improvement and adds support for 64-bit Intel based Mac computers. It is recommended that all Xcode users install this update.

Xcode Tools 2.4 kan afgehaald worden op de ADC-site mits men daar geregistreerd is.

Bijdrager
    arjan901

kan iemand mij uitleggen wat je daar nou mee kan doen?

Bijdrager
    Emiel

Hoppa. Weer een dikke 900 Mb te downloaden.

Bijdrager
    Emiel
    ”arjan901″

kan iemand mij uitleggen wat je daar nou mee kan doen?

Software ontwikkelen.

Bijdrager
    hansenonline

css, php en javascripten!

Bijdrager
    fistkikker

En vooral Objective C (en C++ en Java en, en, en…)!

Inactief
    Anoniem

Yeah, en 2.4 schijnt nu al een piece of junk te zijn. Tenminste, dat is wat iik van andere developers hoor…

Inactief
    Anoniem
    ”Reflex”

Yeah, en 2.4 schijnt nu al een piece of junk te zijn. Tenminste, dat is wat iik van andere developers hoor…

Ik heb nog niets negatiefs gelezen. Wat is er mis met 2.4?

Inactief
    Anoniem

Het is altijd vrij moeilijk daar je vinger op te leggen, ik zal hem wel eens downloaden en zien wat er mis mee is…

Bijdrager
    LoveBug356
    ”Reflex”

Het is altijd vrij moeilijk daar je vinger op te leggen, ik zal hem wel eens downloaden en zien wat er mis mee is…

Kun je ook je “mening” ondersteunen met iets ?
    Roepen dat het slecht is zonder argumenten is namelijk zeer flauw.

Bijdrager
    njdewit

On another topic, kan iemand hier uberhaupt relaxed uit de voeten met Xcode en die debugger enzo? Ik kom recently van VC (en zelfs de infameuze SNsystems) qua debugger en ik zit echt te huilen. Zal wel wennen zijn ofzo.

Inactief
    Anoniem
    ”njdewit”

On another topic, kan iemand hier uberhaupt relaxed uit de voeten met Xcode en die debugger enzo? Ik kom recently van VC (en zelfs de infameuze SNsystems) qua debugger en ik zit echt te huilen. Zal wel wennen zijn ofzo.

Wat voor problemen heb je? Ik heb alleen maar Xcode gebruikt, dus kan niet vergelijken.

Bijdrager
    rvamerongen
    ”njdewit”

Ach ja, probeer het zo te zien dat het niet even overstappen is van de ene auto naar de andere. Bekijk het maar meer als het kennis maken met een persoon die je nog niet kent. Overeenkomsten, verschillend achtergronden, karakter. E.t.c. Even wennen dus. En zoals je beste partner in het leven zal ook deze nukken hebben.

En debuggen kan je ook via de command line als je dat prettiger vind, en je partner niet;-)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.