11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    martijn77

Xbox360 spellen Back up maken

als je bij een windows pc een back up wil maken van je originele xbox360 spel (ja dit mag gewoon besproken worden want je mag voor eigen gebruik 1 kopie maken) gebruik je clone cd om dit te doen. Je hebt een iso bestand en een .dvd file.

wat gebruik je bij de iMac voor programma om je eenmalige kopie te maken? :sealed:

Bijdrager
    carpebios

DVD decrypter, net zoals in windows?

Bijdrager
    Xserve

Voor zover ik weet mag dit niet besproken worden, want die kopie mag je wel maken maar kan je enkel in je Xbox 360 afspelen als je het apparaat hackt, wat van Microsoft niet mag (ze bannen je van Xbox Live als ze het ontdekken).

Als je een PC-programma nodig hebt, raad ik Boot Camp aan. Dit wel enkel als het een Intel-Mac betreft. Heb je een PowerPC zou ik naar een Mac-alternatief zoeken.

Bijdrager
    MarcelK

[Titel aangepast: Alleen hoofdletters gebruiken is niet nodig…]

Bijdrager
    Xenophon

Een copy maken voor thuisgebruik is nog altijd toegestaan:

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/34085

Bijdrager
    switched12

Probeer iBurn 360 maar eens werkt super

http://idog.appleguru.org/Home.html

Bijdrager
    Undaunted

Ik wou al bijdehand vragen waarom je in godsnaam een kopie van een spel zou willen maken, maar nu ik bedenk hoeveel meldingen er al zijn geweest dat de Xbox 360 Discs sloopt, dat het me in dit geval niet meer dan logisch lijkt. Heeft je XBox al eens spellen bekrast?

Bijdrager
    gtalien

Mijn 360 gaat binnenkort de deur uit. Het ding sloopte me laatst m’n Call of Duty 4 disc en Microsoft wil er niks aan doen. Tijd om een PS3 te halen dus.

Dit was overigens m’n 7e Xbox 360, ik had iemand van de Dixons hier in de buurt overtuigd dat zij hem gewoon moesten omruilen voor een nieuwe in plaats van zelf opsturen (terwijl in de regels/voorwaarden van MS iets heel anders stond):P

Heb zelf nog even zitten twijfelen om ‘em nog eens te ruilen en dan om te laten bouwen, voor andermans “backups” dan wel;)

Ik heb overigens wel voor andere wat 360-spellen gebrand en ik denk dat iBurn 360 toch het makkelijkst is….

Bijdrager
    iDarwin

iBurn 360 is uiteraad goed.
    Ik gebruik het vaak en het werkt voor mij simpel makkelijk en goed.

Bijdrager
    Xserve

Het idee is wel leuk, maar feit blijft dat je een gehackte Xbox nodig hebt vooraleer je je backups kan afspelen. Zie ook de FAQ op de website:

-Do I need a modified Xbox/Xbox360 to use this software?
    Yes… I’m not even going to try to attempt to program a firmware flasher Mac. Some of the PC firmware flashers were based off existing software. You’ll need a PC for that task, or pay someone if you can find someone who will do this for you.

Zelfs als je Xbox al gehackt is raden ze af om XBox Live te gebruiken (je kan gebanned worden):

-Will OSx360 prevent me from being banned from Xbox Live?
    I cannot recommend Xbox Live for use of backups. I can personally tell you that you can and may be banned for violation of the Xbox Live Terms of Use. This goes for backups created on any operating system.

Beter gewoon je huidige Xbox DVD’s proper houden dus:)

Moderator
    Poezenbeest

Op zich mag dit onderwerp gewoon besproken worden, toen ik de laatste keer naar buiten ging, maakte Microsoft nog geen wetgeving en stelt dus geen zaken strafbaar en dat is wat er hier op het forum geweerd wordt.

Een reden om dit topic te weigeren zou zijn omdat het niet over een Mac gaat, maar ik zie dat er gevraagd wordt naar een 1 op 1 kopieprogramma… ik raad Toast aan… en ik raad je aan om ook topic te lezen en daarnaast de rest van het Switchers-forum voor dit soort vragen….

In dit gedeelte van het forum is deze vraag overigens ook al een aantal keer voorgekomen.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.