14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Brennie

XBox op iMac

Weet iemand of ik de XBox deftig kan aansluiten om het op het scherm van mijn iMac te kunnen spelen? Op andere site heb ik al een paar dingen gevonden, maar ze zeggen dat eyeTV vertraging heeft en voor de rest weten ze het zelf ni goed. Weet iemand hoe ik dat kan doen?

en is daar dan ook een mogelijkheid om een mediacenter te hebben op xbox met bestanden van mac?

Bijdrager
    Nikita

Bij mijn weten kan dat niet, omdat de iMac geen video-invoer heeft. In elk geval niet zodanig dat je ‘m als monitor kan gebruiken.

Bijdrager
    Brennie

maar daarvoor kan je een tv kaart kopen he, ik had dit gevonden maar vertrouw het niet helemaal en ik moet het tv gedeelte ook niet hebben dus het is nogal duur: http://www.elgato.com/index.php?file…0c1f7b962e5679

Bijdrager
    vishaakje

kies d’r maar een:) klik

De Miglia TVMicro is misschien wel wat.

Weet niet of je VGA-in hebt op de iMac? Anders voor de handige jongen: klik

Bijdrager
    Nikita

Nee, een iMac heeft alleen een VGA of DVI uitgang (afhankelijk welk type je hebt, de Intel iMac heeft een mini-DVI poortje).

Hoe het werkt met TV-kaarten zou ik niet weten, misschien dat het werkt maar dat durf ik niet te zeggen.

Bijdrager
    Sachin

Het is erg simpel. Op het scherm van een iMac kan je niet rechtstreekt een andere computer/spelconsole aansluiten. Er is echter een alternatief. Via een TV kaart kan je niet alleen TV kijken op je iMac maar je kan er meestal ook een spelconsole op aansluiten. De beelden gaan van de spelconsole naar de TV kaart en van de TV kaart naar je iMac scherm. Het is mogelijk dat er vertraging optreed maar volgens de fabrikant van de TV kaarten is dat natuurlijk niet het geval. Of het goed werkt moet je inderdaad grondig nagaan.

Bijdrager
    Guido4ever

Ik heb laatst de eyetv hybrid gekocht, daar zit een s-video en een composiet ingang op. Het werkt perfect, en ik merk hier niks van vertraging (iMac Core Duo).

Bijdrager
    vishaakje

Staat idd zelfs op hun site van eyetv:

Connect game consoles to your Mac
    Connect your game console and enjoy an excellent live play experience – EyeTV Hybrid’s uncompressed analog video signals appear on the screen with zero latency.

Bijdrager
    iPoLLuX

Ik heb thuis zelf de EyeTV EZ. Deze werkt perfect, mijn ps2 is erop aangesloten en je hebt nauwlijks last van een ‘lag’. Het mooie is dat ik dan ook meteen tegelijk mijn muziekjes kan luisteren via iTunes. Oh jah, je hebt er niet eens een flinke processor voor nodig mijn emac 1.25 ghz gaat perfect. Alleen de opname kwaliteit valt wat tegen. Maar gamen gaat dus perfect

Bijdrager
    MacPieter

Zou je dan op een 24″ iMac met een xbox 360 in HD kunnen gamen?

Bijdrager
    Brennie

de winkel zegt dat het met eyetv hyrbid wel moet werken, hij had doorgestuurd welke consoles je ermee kon aansluiten en dat was:
    Dreamcast
    Gamecube
    N64
    PlayStation
    PlayStation 2
    PlayStation 3
    Saturn
    Wii
    Xbox
    Xbox 360

nu wil ik gewoon weten welke eyetv ik moet kopen. De eyetv 250 is natuurlijk wel duurder dan de eyetv hyrbid, maar hybrid is misschien iets minder goed?. Welke kopen?

Bijdrager
    mac lover

bah wie wil er nou een shitbox?? dat is microsoftie en als er iets is wat ik haat is het wel microsoftie!! dit is een osX forum geen bullshit.
    heh moest er even uit… srry

is het niet beter om hem even aan te sluiten op de tv? minder kosten en speeld lekkerder (vind ik) of je koopt een oude tv op een rommelmarkt ofzo daar heb je vaak tv’s met grote beeldbuizen dus groter scherm als op je imac (sowieso vind ik crt beter dan tft)

Bijdrager
    MacPieter

Het zou wel relaxed zijn als je met de PS3 of xbox 360 in High Defenition op je iMac 24″, die HD-ready is, kan spelen.

Bijdrager
    mac lover

das waar maar de 24” is ook aardig wat groter dan de standaard… ik ga voorlopig nog maar even sparen voor een mini

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.