10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Senc

Xbox 360 op iMac "21.5

Hallo OMT’ers.

Ik heb sinds enkele dagen een iMac “21.5 inch, waar ik natuurlijk ontzettend blij mee ben.:P
    Maar daar had ik dus een vraagje over, is het mogelijk (via bijv. een hdmi naar thunderbolt kabel) een xbox 360 op een iMac aan te sluiten?
    Ik had al gezocht, maar de meeste topics komen uit 2012, 2008.. en ondertussen is er wel wat veranderd, dus leek het me beter om een nieuw topic te openen. Maar is dit mogelijk of moet ik een kastje van o.a. Belkin van rond de €100,- tussen plaatsen? En indien dat moet, is dan de kwaliteit 720/1080p?

Alvast Bedankt!

Bijdrager
    Ni3l55

Welkom op dit forum:lol:

Kijk nog even goed hier op het forum,
    er zijn wat oudere topics, met bijvoorbeeld een Mini displayport inplaats dan een Thunderbolt.
    Volgens mij maakt dat niet uit.

Je iMac kan alleen aansluiten op een Xbox als het een “27 is (wat ik niet zeker weet maar in de topics wel te vinden is)

Bijdrager
    Senc

Bedankt!

Dus ook niet via een kastje?:P
    Ik weet het niet zeker hoor maar in de thunderbolt ingang past toch ook een mDP?

Bijdrager
    Ni3l55

je las net mijn bericht over de onderste zin ik heb het even aangepast.

Bijdrager
    Senc

Ja ik zie het, ik lees ook alleen maar dat het alleen bij 27″ kan, en dat je dan nog geen top kwaliteit hebt.:P

Bijdrager
    nickybbb

Ik zoek er al bijna een jaar naar voor mij PS3, de moed is ver weggezakt.

Bijdrager

Nee dit is niet mogelijk bij de 21,5 inch iMac.
    Wel op de 27 inch versie. Deze ondersteund namelijk wel dat je hem als extern scherm kan gebruiken.

Bijdrager
    nickybbb
    MartijnH op 11 augustus 2012

Nee dit is niet mogelijk bij de 21,5 inch iMac.

Wel op de 27 inch versie. Deze ondersteund namelijk wel dat je hem als extern scherm kan gebruiken.

Hoe dan? Want een kabeltje ervoor kan ik niet vinden.

Bijdrager
    KarelWillem

XBox op iMac 27″

Bijdrager
    nickybbb

Holy crap, 150 euro:confused:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.