6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    ACP

xbox

wie kan mij helpen??

ik heb een spel gedownload voor de xbox. ik kreeg het binnen in .iso bestand. maar nu wil ik het spelen op mijn xbox dus moet ik het eerst branden naar dvd (logisch), hoe moet ikhet precies uitvoeren ??
    moet ik het nog omzetten naar een ander bestand die de xbox kan lezen (hij is wel omgebouwd)
    ik weet het echtniet kan iemand mij helpen naar de goede weg??

graag:wink:

mail anders naar: indolau@hotmail.com

Bijdrager
    boesboes

xbox games zijn toch niet te kopieren?!

hmm

Bijdrager
    El_Oy

Als je het .iso bestand op een disc wilt branden moet je dat met toast doen. Vanuit toast openen en in het “open” venster het vinkje weghalen voor “auto-detect”….

Daarna toasten!

Als je je xbox gemod hebt en je gebruikt een vervangende dashboard (zoals EvoX), kun je ook spellen naar je HD kopieeren via http://FTP….
    Je moet dan wel eerst het .iso bestand uitpakken, dit kan bijv. met mijn proggie: Mac OS Xbox Tools V0.2. Je kunt het overigens met mijn proggie gelijk naar de xbox uitpakken, scheelt weer HD space op je mac en tijd:)

Mac OS Xbox Tools: http://www.xbox-scene.com/tools.php -> ISO Section -> en dan onder de “M” van Mac OS X:)

Ik hoop dat je er wat aan hebt, als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag!

Mzzl,

El_Oy

PS: My girly says hi to everyone who’s interested!:wink:

Bijdrager
    El_Oy

Oops :lol:

Als je het spel op disc wilt branden, moet je wel een CD-RW gebruiken en niet een CD-R….. De xbox drive is nogal kieskeurig en leest geen CD-R en ook niet alle merken CD-RW…..

Even uittesten dus!

Mzzl,

El_Oy
    :mrgreen:

Bijdrager
    kick-it

Ik heb een .rar bestand uitgepakt met unrarx en daaruit is een .iso bestand voort gekomen, wanneer ik de .iso wil openen met Mac os x box tools zegt hij “the file you selected:monkey.iso Is not an valid xISO archive, please select andother file” Weet jij hoe ik dit kan oplossen?

Bijdrager
    Sad

dit forum is niet bedoeld om elkaar uit te leggen hoe je illegale software aan de praat krijgt. Vandaar een slotje.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.