24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    ChrisMax

XBMC op Apple TV met uitzending gemist

Hallo,

Ik wil graag de plugin van Uitzending Gemist toevoegen op mijn Apple TV met XBMC. Ik heb een aantal bestanden gedownload en via FTP op mijn Apple TV gezet maar krijg het niet voor elkaar om het te installeren.
    Dit is de website: http://www.rieter.net/pag…ll_XOT-Uzg.v3_as_an_Addon waar ik de bestanden vandaan.
    Kan iemand mij misschien uitleg geven want volgens mij doe ik wat verkeerd en begrijp er nu even helemaal niks meer van? Thanks

Bijdrager
    Louwerens

Via addon werkt niet ik heb het via een script gedaan op de vorige versie van xbmc maar dat kan met de huidige versie van xbmc niet meer.
    Maar vergeet dat uitzending gemist in xbmc,om de minuut bufferen daar zit je niet op te wachten.
    Je kan beter via airplay uitzending gemist kijken werkt 10 keer beter.

Bijdrager
    appeltje-e

Ik heb het zojuist voor elkaar gekregen: dit bestand gedownload:

– de uitgepakte map ‘net.rieter.xot’ op de Apple TV geplaatst in ~/Library/Application Support/XBMC/Addons/
    – het mapje Skins in resources één map omhoog geplaatst (heb ik ergens gelezen…)

De addon is dan als Enabled te zien in XBMC en
    “The plugin version will appear under Videos -> Video Add-ons”

Bijdrager
    Louwerens

Hoe bedoel je mapje 1 omhoog?

Bijdrager
    appeltje-e

map Skins staat oorspronkelijk in Resources, moet in net.Rieter.xot komen te staan:

Bijdrager
    appeltje-e

Bijdrager
    Louwerens

Ik heb geen mapje omhoog gedaan en het werkt gewoon.
    Perfect hij hoeft niet te bufferen om de minuut dus op deze manier werkt het goed

Bijdrager
    Reverb

Begrijp dus dat Uitzending Gemist niet lekker werkt icm met XBMC op de Apple TV 2G?

Bijdrager
    Louwerens

Nee nu wat meer gebruikt op apple tv en nog steeds om de minuut bufferen.
    Uitzending gemist in xbmc werkt dus niet je kan beter streamen vanaf ipad met airplay

Bijdrager
    ChrisMax

Het is mij nu ook gelukt. Bedankt hiervoor! Maar dat bufferen valt opzich wel mee. Alleen als ik bijvoorbeeld naar het kopje: RTL 4,5,7 ga om daar uitzendingen te bekijken dan gebeurd er gewoon niks. Ik kan op alle programma’s klikken maar er word niet gereageerd. Denk dat dit met Silverlight te maken heeft. Dumpert, South Park en Uitzending Gemist van Ned. 1,2,3 doet het bijvoorbeeld wel. Best jammer eigenlijk.. Meer mensen last van?

Bijdrager
    Reverb

Dus Uitzending gemist van de pubieke omroep werkt bufferloos???

Bijdrager
    ChrisMax

@ Reverb, ga ik zo nog een keer goed voor je testen;) Ik laat het je straks weten!

Bijdrager
    ChrisMax

Tenet even ‘ Wie is de Mol ‘ gekeken, tenminste de eerste 10 minuten en dat gaat hier gewoon bufferloos! Dus probeer het is uit zou ik zeggen;)

Bijdrager
    itsjoey

Wat meer informatie graag mensen. Proberen jullie het bedraad of via Wi-Fi?

Bijdrager
    Reverb

Probeerde het net ff op mijn iPad. Maar daar zie ik de plugin wel, maar helaas installed en doet hij er niks mee.

Bijdrager
    ChrisMax

@itsjoey gewoon over wifi en kan je vertellen dat ik geen snel internet hier op, denk aan 400 kb/s downloaden met nieuwsgroepen (ik weet het, te sloom maar goed) en toch ging het streamen gewoon goed! als je meer vragen heb stuur je maar pm of iets dergelijks..

Bijdrager
    Reverb

Iemand het op zijn iPad al gelukt om werkend te krijgen? XBMC net ook ff op de MAC gezet om een beetje mee te pielen en ook uitzending gemist daarin gezet. Wat mij meteen op viel was dat de kwaliteit erg slecht was. Via de website heb je beter kwaliteit volg eens mij?

Bijdrager
    xidje

Ik heb de plugin geinstalleerd door de repository toe te voegen (http://www.rieter.net/pages/XOT:Download).

Nu werkt UZG, alleen is het me nog niet gelukt iets af te spelen en zie ik NED 1 2 en 3 ook niet in de lijst staan.

Iemand enig idee hoe dit kan?

Bijdrager
    Reverb

Geen idee, mij lukt het sowieso al niet op de iPad. Probeer daar eerst alles op, om te kijken hoe mij alles bevalt en dan pas ga mijn Apple TV jailbreaken, want moet toch mijn mac naar de kamer slepen waar de apple tv staat, omdat deze zijn stroom niet mag verliezen anders ben de jailbreak weer kwijt.

Bijdrager
    paul piro

Hoe kan ik bestanden (Uitzending gemist Addon) plakken op mijn Apple TV? Kom niet in de Apple tv via FTP (geen idee wat de user name zou moeten zijn)

Bijdrager
    paul piro

Sorry voor de halve post hierboven.. ik zit inmiddels via Cyberduck in de Apple TV (2G)

Ik vraag me vooral af waar ik het mapje moet plaatsen op de Apple TV2? De indeling is namelijk totaal anders dan bij bovenstaande printscreen. Alvast bedankt.

Bijdrager
    wvoostrum

ik vraag mij hetzelfde ook nog steeds af.
    1. is het mogelijk om uitzendinggemist (net.rieter.xot) op de apple tv2 te kijken via xbmc?
    2. hoe?

Kan iemand die het gelukt is niet zijn stappen beschrijven? Ik krijg niet te zien waar op de apple tv2 ik de bestanden moet neerzetten.
    Dank alvast!

Bijdrager
    paul piro

Installeer de uzg.xot via de repository, dat werkte bij mij uiteindelijk.
    Echter ondersteunt de Apple TV 2G helaas nog geen mms streams waardoor de uitzendingen van de Nederlandse omroepen nog niet werken. South Park en Dumpert werkt overigens prima!

Bijdrager
    luckylane

Ik zou ook uzg op mijn atv2 willen installeren.

Mijn airplay vanaf ipad naar atv werkt niet echt soepel, hij doet het wel, maar na z`n 15 minuten stopt ie ermee en zeker met uitzendinggemist.nl of via RTL heb je langere bestanden.

Nu probeer ik het zip bestandje op mijn atv2 te zetten, maar helaas lukt dat niet.

Hoe krijg ik dit voor elkaar …
    Via ipad kan ik `m nog aan mijn usb aansluiten en dan het bestandje op de ipad zetten, maar als ik mijn atv2 op mijn win 7 pc koppel kan ie niet gevonden worden …

wie heeft er een oplossing:wink:

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.