6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    hasseltse huzaar

XBMC is KODI geworden?

klopt dat?Ik heb KODI geinstaleerd maar als ik het opstart dan “slaat het programma na zo’n 10 seconden af”Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
    ik weet niet of het in het goede forum staat

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Ja, dat klopt. Krijg je een crashmelding?

Ja in een je thuismap naar de Bibliotheek. Als je die map niet ziet klik je op het Ga menu en druk je de option-toets in. Dan kan je op Bibliotheek klikken. Ga dan naar de map Preferences en verwijder alles met XBMC of Kodi in de titel. Probeer Kodi daarna weer op te starten. Werkt het nu wel?

Bijdrager
    hasseltse huzaar

nee ik krijg geen crashmelding Het programma houdt gewoon op…

Bijdrager
    hasseltse huzaar

ik krijg dus KODI te zien en dan de “lijst” met music, video en dan houdt de boel op….

Bijdrager
    Facundo

Als jij het domweg verrekt om enige moeite te doen om je probleem te omschrijven houdt de boel voor eventuele helpers ook gewoon op.

Bijdrager
    hasseltse huzaar

zo moeilijk is het probleem niet hoor qua omschrijving
    Ik heb KODI gedownload ,kan het vanuit de dock starten dan krijg ik “Kodi” in het groot te zien als hij opstart ik krijg die “band” met video ,pictures;programs movies en system te zien met onder het thema music files en add on en dan wordt het programma afgesloten

dit is de beschrijving van het probleem maar ik dacht oprecht dat dit uit mijn bericht van drie uur geleden ook duidelijk zou zijn…..

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.