2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    SeaTrue

Xampp wil niet in firefox

ik ben aan een website bezig, dit was eerst gewoon in een map, maar nu gebruik ik ook php erbij, dus heb ik de site in de map van xampp gezet. Het probleem is dat ik als ik localhost/website.index.html intyp in firefox hij dan gewoon een error geeft dat de pagina niet gevonden is. Als ik dezelfde url in safari intyp dan vind die het wel. Ik heb al geprobeert met 127.0.0.1 ipv localhost, maar dat helpt niks. Hoe kan ik toch mijn website in firefox bekijken?

-Sam Heijens

Bijdrager
    radiant

Ik gebruik zelf ook Xampp (nog niet zo lang, maar toch).
    Ik zou niet weten waarom Firefox hem niet kan vinden maar misschien ligt het aan Xampp zelf.
    Probeer eens het volgende:
    Ga naar htdocs in je Xampp folder.
    Er moet daar een file zijn waarin, als je hem opent, wordt verwezen naar ‘/xampp’. Deze map zit namelijk in je htdocs. Als je deze nou naar je folder verwijst, met je site erin, zou hij het in elke browser moeten doen.

Als je de index.php van jouw site als root hebt in de htdocs folder, dan zou ik proberen dat terug te zetten en het volgens bovenstaande manier op te zetten.

Ik hoop dat dit de oorzaak van het probleem is. Als dat het niet is, zou je dan iets specifieker willen uitleggen hoe het allemaal zit in je htdocs en wat voor wijzigingen je hebt aangebracht?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.