16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Rene Timmer

X86 op mijn pc zetten

Na 4 jaar het gezeur te hebben aan gehoord over de goede Apple computer e.d is er begin dit jaar een Apple gekomen een Emac mooie computer!! helaas geen lang leven hier 5 maanden toen hij de geest gaf, even onder de tafel gekeken en daar stond nog een powermac de juiste OSX er op gezet zodat Rapidweaver kan werken en ja hoor na 2 weken wat lage stroom in huis en de powermac geeft de geest!!!
    Nu loop ik te denken x86 op mijn pc te zetten zodat ik weer met rapidweaver kan werken, (de pc blijft werken met lage spanning, want ik heb niet genoeg geld om elke 2 weken een andere mac te kopen)
    weet iemand of dit mogelijk is????
    Gr Rene

Bijdrager
    jgmkoster

illigaal! mag hier niet beproken worden

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Misschien handig om je vraag in het vorige topic te stellen. Beetje raar om je verhaal opnieuw te vertellen en dan een vraag te stellen. Je kunt gewoon reageren op een antwoord en je vraag daar stellen. En is illegaal dus niet besproken in dit forum

Bijdrager
    R-Flow

Zoals al vele malen eerder gezegd is gaat Mac OS X op niet Apple branded hardware tegen de gebruikersovereenkomst in. Om die reden mag het hier niet besproken worden.

Je zou op deze website verder kunnen kijken:
    http://www.osx86project.org/

Bijdrager
    Hengheng

Hoor ik daar in de verte een slotje aankomen …?

Bijdrager
    Nietzman

Maar je PC ís al x86 gekkie!

Bijdrager
    R-Flow
    ”Nietzman”

Maar je PC ís al x86 gekkie!

Haha:D

Inactief
    Anoniem

Zoek even een torrent genaamd Kalyway. Verder even Google’en op een tutorial.

Bijdrager
    Sanne

Goh, dit topic houdt het lang vol:P

Bijdrager
    Hengheng

Gewijzigd beleid ?

Bijdrager
    RhB-Mikey
    ”.RR”

Zoals al vele malen eerder gezegd is gaat Mac OS X op niet Apple branded hardware tegen de gebruikersovereenkomst in. Om die reden mag het hier niet besproken worden.

Je zou op deze website verder kunnen kijken:
    http://www.osx86project.org/

”MacApp”

Zoek even een torrent genaamd Kalyway. Verder even Google’en op een tutorial.

Ik vind dat dit onder helpen valt. En mag dat wel?

Bijdrager
    BenDover

Zolang het op de Frontpage ook besproken wordt, waarom dan niet hier.

ZIe:
    http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=3516

Inactief
    Anoniem

Precies Ben!

Wie heeft er hier wel eens alcohol onder zijn 16e gedronken? Wie heeft zijn iPhone / iPod gejailbreaked? Mag ook niet hè!

Bijdrager
    Hengheng

Ik ben toch benieuwd wat een moderator/redacteur/unSound over dit grijze gebied te zeggen heeft.

Bijdrager
    R-Flow
    ”WALL•E”

Ik vind dat dit onder helpen valt. En mag dat wel?

PM een mod en vraag het anders effe.

Moderator
    Jan David Hanrath

Zoals verwacht: een slotje.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.