5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    kenmasters

X Vs. XP Digitale foto’s: X wint!!!

Mijn ouder hebben deze week een digitale camera gekocht(lidl hè) en we besloten zonet dat het misschien wel leuk was om ‘m ff te vergelijken met die van de buurman.

Dus terwijl mijn pa nog allerlei crappy software op z’n xp laptop aan het zetten was ging ik ff proberen of m’n ibook er goed mee overweg zou kunnen. Binnen enkele seconden was iPhoto gestart en kon ik zien hoeveel welke camera er aangetroffen was en hoeveel foto’s erop stonden, supermakkelijk.

Maar ja om een vergelijking te maken moet je dus van twee camera’s foto’s hebben dus zou m’n buurman eerst weer terug naar huis moeten lopen om z’n Canon cdtjes te halen om op die xp laptop te installeren.

Gewoon ff van camera wisselen en m’n iBook had de foto’s er al op staan, ff in mail slepen en ze waren naar m’n buurman gemailt.

Geweldig hoe dat zo makkelijk werkt in X, nog leuker was dat mijn buurman behoorlijk onder de indruk was van de eenvoud en het goede uiterlijk van X. Potentiële switcher??? Ik zal ‘m binnenkort nog ff laten zien hoe makkelijk het is om met airport te kunnen internetten vanuit de tuin en dan hebben we er weer iemand bij denk ik :wink:

Bijdrager
    SvS

Great!!!! :apple:

Bijdrager
    JJmac

Daar kan je buurman niks aandoen!
    Wij weten toch niet beter?

Bijdrager
    mr_omvlee

precies hetzelfde verhaal, mn oom heb een digi-camera, en hij had bergen foto’s gemaakt van het jubileumfeest van mn opa en oma.

Nu dachten wij slim te zijn door onze XP laptop mee te nemen, en dan aan opa en oma meteen de foto’s te laten zien.

Wat denk je? zelfs met Cd kregen we de boel niet aan de praat; hardware conflicten, noem maar op, niks werkste.

Mn oom heeft ook een 800 Mhz iMac, en ik was erbij toen hij het voor het eerst deed, het overzetten van foto’s van een Camera naar de harde schijf, en dat ging zonder CD :D

En teo nheb ik besloten te switchen:D

Bijdrager
    macpro

Een collega van mij heeft pas geleden een digitale camera gekocht en was op zoek naar een PC om daar zijn foto’s op te laden. Totdat hij een keer bij mij was en mijn 17″ iMac zag staan. De dag erop kwam hij terug met zijn camera die we aan de iMac koppelden. Meteen werd iPhoto gestart en kwamen zijn foto’s te voorschijn.

Vervolgens zijn camera aan mijn Win2000 laptop gehangen. (Ik wilde toch een objectief advies geven…) Wel een melding dat er nieuwe hardware was gedetecteerd, maar er iets mee doen? Ho maar! Vervolgens ruim een half uur op internet kunnen zoeken naar drivers. De derde set drivers werkte eindelijk.

Te laat. Het hoge “hebbe hebbe” gehalte van de iMac en het gemak hadden de keuze al gemaakt.
    Hij heeft nu ook een 17″ iMac en kwijlt voortaan op zijn eigen toetsenbord :)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.