3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    bedhead

WP: verticale menubar? Hoe te maken?

Hallo iedereen

Nadat iedereen me aanraadde om WordPress eens te proberen, heb ik eindelijk de stap gezet. Alles is geïnstalleerd en ik maak gebruik van het constructor theme, waarmee ik vanaf 0 kan starten. Ik heb nu een simpele site gemaakt, met bovenaan een header, links een sidebar en dan rechts de ruimte waar alle informatie komt. Nu wil ik in die sidebar een mooie menubalk maken, maar ik slaag er gewoonweg niet in. In heb al geprobeerd met die suckerfish menubar, maar dan heb ik twee menubars. Die standaard van WP (lelijk, geen opmaak) en daaronder de suckerfish. Zucht, ik geraak er niet meer aan uit. Google maakt me ook niet veel wijzer, dus zou ik willen vragen of iemand van jullie me hiermee een klein wat zou willen helpen. Alvast heel erg bedankt!

Bedhead

Inactief
    Anoniem

Je kan vanaf 0 beginnen en er staat een standaard menu in van WP. Dat spreekt elkaar volgens mij tegen.

Maar afgezien daarvan schat ik de kans 99% dat je in de settings de standaard WP menubar uit kan zetten. Even goed zoeken is het devies.

Bijdrager
    hoelahoep

Je kan een andere theme downloaden met het juiste menu, vervolgens download je de style.css via ftp en kijk je in de code hoe dit menu is geprogrammeerd.

Wat ik meestal doe is gewoon even de tijd nemen om alle themes door te spitten. Ze hebben nu ook een nieuwe handige filter wordpress themes filter

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.