4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    El Pablo 10

WP Custom register pagina

Als een nieuwe gebruiker een account wil aanmaken op een WordPress website, dan moet hij een gebruikerssnaam, een email en een wachtwoord ingeven. Maar ik wil ook dat men zen telefoonnummer moet ingeven. Bovendien wil ik dat er na het registreren een redirect komt naar de pagina waar men vandaan komt, en niet default naar de home page. Hoe krijg ik dit voor mekaar? Wat is de workaround voor deze job?

Bijdrager
    Usain

3 opties:

1. Zelf de code gaan fixen.

2. Omslachtig aan elkaar hacken met gratis plugins zoals Advanced Custom Fields en vage redirect plugins.

3. https://wpforms.com

Doe 2 maar niet, daar word niemand gelukkig van.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Zelf zou ik Gravity Forms daarvoor gebruiken, maar dat zou vooral zijn omdat ik daar al een licentie voor heb.

Sowieso, een form builder zoals wpforms of gravity forms is een beetje een must als je WP websites maakt voor klanten.

hier nog wat meer opties:

5 Best WordPress User Registration & Profile Plugins Compared (2018)

Bijdrager
    El Pablo 10

Ik heb het telefoonnummer nodig omdat een andere plugin (om workshops te beheren) deze gaat gebruiken. Zo kan de admin van de workshops beschikken over het telefoonnummer van de mensen die inschrijven. Stel dat ik dus een form builder gebruik om o.a. het telefoonnummer op te halen, kan die workshop plugin dan met die gegevens aan de haal?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.