17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    Lifelogger

WoW – Expansion Pack bestellen

Hallo,

Ben op zoek naar een website waar ik het Expansion Pack voor World of Warcraft kan bestellen voor de Mac / Powerbook. Overal waar ik kijk zie ik alleen als platform PC / Windows staan.

Iemand een idee waar ik de Mac versie kan bestellen?

Groeten.

Bijdrager
    danielpunt

Ik weet niet of dat ook is met de expension pack, maar de normale versie is voor PC en Mac.
    Tenminste, dat is wat ik van mijn broertje hoorde.

Bijdrager
    Lifelogger

Ja, dat klopt… de cd’s werkten inderdaad ook op de PC. Maar weet dus niet hoe het zit met het expansion pack en wil niet het risico lopen dat ik iets koop dat niet werkt. Lol.

Bijdrager
    danielpunt

Oke. Ik kon er ook niks over vinden op de site van Blizzard.

Misschien dat iemand anders het wel weet:)

Bijdrager
    YoYelloW

je kunt in elke willekeurige online winkel waar ze de Burning Crusade verkopen je mac versie bestellen, omdat hij hybride is, dus mac/windows in een…

er is dus geen macversie, want de uitbreiding is voor pc en mac.

Bijdrager
    Lifelogger

Op de site staan wel specs: http://www.wow-europe.com/en/burningcrusade/faq.html#sys Heb ze zojuist gevonden.:-)

Heb inmiddels voor de zekerheid ook even gebeld met Dimension Plus en de persoon aan de telefoon zei ervan uit te gaan dat deze versie ook gewoon voor de Mac is, net zoals de PC versie.

Bijdrager
    Sunneh

Blizzard maakt alle games competible voor zowel PC als Mac.

Ik heb hem gewoon preorderd bij de freerecordshop.nl. Verwacht binnenkort een mail dat ik hem kan ophalen.

Bijdrager
    chilli dude

ik heb hem gewoon besteld op bol.com

maakt niet uit welke versie je besteld, hij is sowieso win/mac compatible

Bijdrager
    ka1to

wow burning crusade is toch 2.01 ofzo? want ik heb die update wel hiero en dat was 800mb

Bijdrager
    Mr.Mark
    ”ka1to”

wow burning crusade is toch 2.01 ofzo? want ik heb die update wel hiero en dat was 800mb

dan heb je alsnog niet de burning crusade update. die moet je namelijk echt aanschaffen. die van 800mb is dan gewoon een update. TBC is een expansion [uitbreiding]

Bijdrager
    ka1to

oke

Bijdrager
    Mac-ofiel

Ik heb TBC vorige week via http://www.computercollectief.nl besteld.

Bijdrager
    Griffendahl

2.0.3 is de pre TBC update… Helemaal geschikt gemaakt voor TBC, alleen nog ff die cd/dvd installeren en klaar om te gaan. Door de update maak je de nieuwe spelopties toegankelijk. De huidige gamewereld blijft gewoon toegankelijk.

Bijdrager
    ka1to

op torrent spy moet je zoeken naar, World of Warcraft: burning crusade en daaar kun je hem downloaden

Bijdrager
    Hanhart
    ”ka1to”

op torrent spy moet je zoeken naar, World of Warcraft: burning crusade en daaar kun je hem downloaden

Bad bad boy.:D Het zal leuk zijn tot Blizzard je onderschept, want dan is het bye bye account.;)

Bijdrager
    Griffendahl

Het zal sowieso niet gaan werken hem te downloaden van een warez site.

Bijdrager
    RPGboy

dowloaden op die manier mag (heb ik laatst gehoord) omdat je bij games als het ware de serial code koopt en niet de software, je kan en mag hem wel installeren zonder serial, maar dan is je acount niet ge-upgrade en kan je het nog niet spele

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.