21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    PaulAlders

Worst service ever!

Tijdens mijn vakantie in China heb ik na tussenkomst van een e-mail, bij A Mac Amerfoort een IPad besteld. In de desbetreffende mail werd aangegeven dat de levertijd plusminus 1,5 week zou zijn. Aangezien ik deze tijd nog in China verbleef, heb ik deze per mail besteld, met de gedachte na mijn vakantie over een IPad te kunnen beschikken.

Na 1 dag kreeg ik echter al een telefoontje dat mijn IPad binnen was. Blij verrast heb ik vervolgens gemeld dat ik nog in China zat en de IPad dus nog niet kon ophalen. De verkoper deelde mij mee dat hij hier wel een notitie van zou maken. De volgende dag werd ik echter wederom gebeld met hetzelfde verhaal. Wederom heb ik gemeld dat ik in China zat en dus nog niet in de gelegenheid was deze op te halen. Dit keer kreeg ik echter te horen dat de IPad doorgegeven zou worden aan de volgende op de wachtlijst!!!!!

Vandaag dacht ik mijn IPad te kunnen halen, ware het niet dat deze inderdaad aan iemand anders is toebedeeld. Ik heb hier gewoon geen woorden voor en voel mij als VASTE APPLEKLANT zeer benadeeld.

Ik weet niet of dit de juiste community is om mijn onvrede te uiten, maar ik wil in ieder geval mijn verhaal even kwijt!!!!!!!!

Paul Alders

Bijdrager
    sjonnie

Ik kan mij jouw frustratie goed voorstellen.
    Waardeloos van A Mac!

Bijdrager
    Ewout

Tsja, ik vind het eigenlijk nog niet zo heel vreemd. Er zijn wachtlijsten en als je dan aangeeft niet in staat te zijn om je iPad op te halen, dan word de iPad aan de volgende doorgegeven. Die persoon is zeker blij.
    Kan me voorstellen hoe het voelt voor je, maar in deze tijden geldt gewoon, wie het eerst komt, het eerst een iPad krijgt….

Volgende keer beter.

Ewøut

Bijdrager
    sjonnie

Ik vind dat de volgorde van bestellen moet worden aangehouden.

Bijdrager
    olbo

Tja, ze hebben het toch gezegd in je tweede contact met ze? Waarom verbaasd? Klantvriendelijk is anders…

Worst service ever… dat valt wel mee. Gewoon weer geduld kweken…

Bijdrager
    Koetjesreep

iPad? Jonge die liggen hier volop in de winkel.
    Bij de satarun in tilburg zijn er nog wel 20 en dan overdrijf ik niet. Zo snel gaat dat ding niet hoor.

Moderator
    Adriaan Mol

Eerst begrip tonen en iets beloven en vervolgens de volgende dag hier niet aan voldoen is simpelweg niet sjiek. Bij een bepaalde organisatie is het niet altijd even makkelijk om een bepaalde service te waarborgen, daarom hoeft één case niet meteen een (vertekend) beeld van een organisatie (in deze A Mac) kweken. Ik ben het met Paul eens dat dit in ieder geval geen sympathieke actie is geweest van A Mac.

Ik hoop dus voor een passende oplossing.

Bijdrager
    ikkezelluf

Ik heb een aantal weken terug al een iPad laten reserveren bij A-Mac in Eindhoven. 2x gebeld met de verzekering dat ik iets zou horen als hij er was. Tot vorige week niets gehoord. YouMac gebeld die een steenworp verder zit. Die hadden er genoeg. Dus daar maar gehaald. Van A-Mac niets meer gehoord.

Bijdrager
    _appletaart_

koop een boksbal, print het logo van amac uit, plak hem erop sla alle agressie eruit. Voelt vast goed.

Bij de YouMac in Eindhoven heb je inderdaad super service

Bijdrager
    koekiewous

Gewoon naar de officiële Appleshop gaan in de Media Markt in Eindhoven, daar liggen al vanaf het begin bakken vol met iPads. Had de mijne daar ook besteld en netjes gebeld en binnen een week geleverd.

Bijdrager
    StudioSenay
    koekiewous op 20 augustus 2010

Gewoon naar de officiële Appleshop gaan in de Media Markt in Eindhoven, daar liggen al vanaf het begin bakken vol met iPads. Had de mijne daar ook besteld en netjes gebeld en binnen een week geleverd.

waarom besteld als de bakken vol liggen?

Bijdrager
    chonazz

Nederland heeft geen officiële Apple Shop, en al helemaal niet in Eindhoven…

Bijdrager
    Chorro

Ik vind het logisch, het zal namelijk hun niet onbekend zijn dat mensen op die manier beloven het na 1,5 week o.i.d. op te halen en vervolgens nooit meer wat laten horen of bellen en zeggen dat ze geen interesse meer hebben.

Als je vervolgens 1,5 week lang aan iedere binnenkomende klant die vraagt om die iPad heel simpel ‘Nee’ moet verkopen, dan kost dat zo’n bedrijf klauwen vol geld want die klanten komen niet meer terug.

Ik snap jouw oogpunt heel duidelijk, het is ook best wel ‘lullig’. Maar het is voor een bedrijf redelijkerwijs onmogelijk om voor zo’n gewild product het voor iedereen wekenlang opzij te houden.

Moderator
    Strifer

wat een onzin zeg! je houdt er gewoon een termijn voor aan of iets dergelijk Chorro. als het binnen twee weken niet opgehaald is zonder een aanbetaling dan vervalt de bestelling/order gewoon. zo simpel is en dat is ook prima te begrijpen voor elke klant. dan ga je gelijk tegen dat je ‘nooit meer wat van een klant zou horen’, want dat maakt dan ook niet meer uit omdat het product ‘vrijkomt’ na twee weken. bovendien is het natuurlijk een ‘fout’ van het bedrijf dat zij het apparaat niet op voorraad en daar horen klanten niet te dupe van te zijn.

eerst iets beloven te doen om vervolgens het product de volgende dag aan een ander te verkopen (met of zonder mededeling!) is gewoon slecht en een gemiste kans op een tevreden klant. erg jammer.

paul, het is terecht hoe je je voelt. ik hoop dat je snel je iPad hebt… van welke winkel dan ook!

Bijdrager
    koekiewous

Chonazz, kijk 1st eens hier voordat je dingen zegt die je later moet intrekken.
    http://www.apple.com/nl/buy/shop/

Moderator
    Strifer

off topic, maar goed:

met officiële apple shop bedoelt hij echte winkels van Apple zelf en niet van andere ondernemers/ketens, zoals iCentre, A Mac, MacHouse, MM, BCC, etc.

Bijdrager
    chonazz

@strifer, klopt.

@koekiewous, ik hoef dus helemaal niets in te trekken. Nederland en Belgie hebben jammer genoeg nog geen officieele apple shop, Official Apple Reseller is iets helemaal anders.

Jonas

Bijdrager
    koekiewous

Lees nou 1st ff die page, Apple shops (in shops) zijn er dus wel degelijk. Apple heeft er daar al zo’n 22 van (incl. Eigen personeel). Wat jij bedoeld zijn stores, en dat heb je juist.

Bijdrager
    chonazz

Je hebt helemaal gelijk. Ik bedoel stores, met genius bars enz… In mijn ogen nog steeds de enige echte Apple winkels. Of de shops in Nederland met Apple personeel werken weet ik niet, hier in België niet in ieder geval. Maar, inderdaad, ik had beter moeten lezen.

Jonas

Bijdrager
    Ikreisrond

Kan iemand me het verschil uitleggen tussen een store en een shop?

Adriaan op 20 augustus 2010

Eerst begrip tonen en iets beloven en vervolgens de volgende dag hier niet aan voldoen is simpelweg niet sjiek. Bij een bepaalde organisatie is het niet altijd even makkelijk om een bepaalde service te waarborgen, daarom hoeft één case niet meteen een (vertekend) beeld van een organisatie (in deze A Mac) kweken. Ik ben het met Paul eens dat dit in ieder geval geen sympathieke actie is geweest van A Mac.
    Ik hoop dus voor een passende oplossing.

Zal gewoon een andere verkoper geweest zijn die 2e keer. Kan mis gaan. Communicatie is het lastigste binnen een bedrijf. Vaak is dit afhankelijk van de filiaalleiding of dit wel of niet juist verloopt.
    Even bij de Mediamarkt binnen lopen en aanschaffen, probleem opgelost. En even een brief naar de bedrijfsleider van A-Mac, als Paul de A-Mac serieus neemt als vaste leverancier van zijn Apple-producten.
    Doet die er niets mee, dan is het probleem vanzelf opgelost en zoekt Paul een andere vaste leverancier.
    Doet die er iets mee, dan is het afhankelijk van diens reactie om er wel of niet vrede mee te hebben.

Bijdrager
    jafd01

Voor mij ook nooit meer A-mac.. slechte service en jonge knaapies die lucht vertellen. Geef mij maar de winkel met long exp.

Onemorething zou eens serieus een service & support sectie moeten maken op de website en rewards uitdelen aan de beste

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.