20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Joid

Worst. Keynote. Ever.

Zegt u het maar.
    En vertel gelijk even waarom.

Bijdrager
    kobekes

ik denk dat je gewoon teleurgesteld bent dat alles al is gelekt vooraf en niet zozeer de keynote zelf…..
    Vroeger was het spannender he :roll:

Bijdrager
    sven-

Zeker niet worst Keynote ever (dat was eerder WWDC dit jaar), en ook niet teleurstellend. We kregen wat we verwachtten op een iPod event, en ik ben best tevreden. Wel jammer dat men al zoveel van tevoren weet (rumors enzo)

Inactief
    Anoniem

Je insteek van dit topic is dat de keynote (enigszins) tegenviel. En, dat ben ik wel met je eens. Het valt me op dat er geen update is gekomen op Mac-gebied! De MacBook (Pro) had ik wel een update voor verwacht.

Wat me opvalt is dat de updates die Apple gedaan heeft niet radicaal zijn voor hun productlijn. De nieuwe iPod nano was bij ons al min of meer een ‘zekerheidje’ (ook al weet je het met Apple nooit). Ik kan daarentegen niet zeggen dat deze veel extra functionaliteiten biedt die nog niet in andere iPods aanwezig zijn (m.u.v. de speciale shuffle-modus).
    De Nike+ kit geintegreerd in de iPod Touch is verrassend, maar is lang niet voor iedereen een extra functionaliteit. Dat geldt ook voor de programma’s en spellen van de App Store. Voor mij geen bijzondere verrassing dat extra spelletjes aangekondigd zouden gaan worden. Verder ben ik wel benieuwd naar de iPhone software 2.1, hopelijk draait mijn iPhone (1e gen.) de programma’s wat sneller.

Twee weken geleden besloten een MacBook Pro + Apple Cinema Display 23″ te kopen… Helaas voor niets gewacht:? 8)
    Misschien had ik ook wel te hoge verwachtingen:lol:

Bijdrager
    sven-
    ”C.

Het valt me op dat er geen update is gekomen op Mac-gebied! De MacBook (Pro) had ik wel een update voor verwacht.

”sven-“

We kregen wat we verwachtten op een iPod event

Bijdrager
    Joid

Oh ik ben zelf niet teleurgesteld. Alsjeblieft zeg, ik ga me toch niet druk maken over een paar MP3 spelertjes.

Maar ik vind deze keynote toch werkelijk niets nieuws brengen. Niet in de hardware en ook niets vernieuwends in de software. Last.fm came to iTunes en we moeten de hypegeyle kinderzieltjes blijven voeden met niet nieuwe vorm en kleurtjes. That’s it.

Bijdrager
    Joid

Wat ik trouwens wel teleurstellend vind is dat er klaarblijkelijk nog steeds geen copy-paste in iPhone 2.1 zit.

Bijdrager
    pinkie

Teleurstelling komt voort uit verwachtingen en die kweek je zelf dus wanneer de keynote teleurstelt moet je je verwachtingen bijstellen de volgende keer.

Bijdrager
    Afroman

Iedereen verwacht 10/15 nieuwe producten van Apple. En Apple komt altijd met 3 producten. Ja dat is normaal.:)

Bijdrager
    bca303

Dit was toch een music event? Waarom zit men te hopen op nieuwe Macbooks, etc.? Dat hoort toch niet op zo’n event thuis?

Inactief
    Anoniem

Eerlijk gezegd had ik deze verwachtingen een paar weken geleden, toen wist ik niet dat dit een iPod-event zou zijn. Daarbij komt dat er toen wat betreft de MacBook (Pro) ook geruchten waren (zie macrumors.com). De laatste week had ik de hoop opgegeven i.v.m. de overdaad aan iPod geruchten.
    Vanavond dan ook maar besloten om een MBP + ACD te kopen deze week:wink: Voor januari (Macworld) zal er wel geen update meer komen, en de huidige generatie is niet bepaald traag te noemen 8)

Inactief
    Anoniem

Het was helemaal geen keynote, maar een ‘special event’, met als onderwerp muziek.

Bijdrager
    Yannes

Ik vind dat er leuke dingen zijn geupdate, maar ik vind het jammer dat die koptelefoon niet compatibel is met 1ste gen Touch.

Ik heb ook nog een vraagje: Welke koptelefoon krijg je nu bij de geupdate modellen?

Bijdrager
    Regex

Apple is going downhill… of moet ik zeggen dat de mensen een beetje uit het ‘jubel ende jolijt’ dal komen en gewoon steeds kritischer worden?

Bijdrager
    Buzz
    ”C.

Vanavond dan ook maar besloten om een MBP + ACD te kopen deze week:wink: Voor januari (Macworld) zal er wel geen update meer komen, en de huidige generatie is niet bepaald traag te noemen 8)

Er is tot nu toe bijna elk jaar wel een update geweest van iMacs en/of MacBooks in de herfst (meestal in september of oktober). Maar zeker weten doe je het nooit.

”Regex”

Apple is going downhill… of moet ik zeggen dat de mensen een beetje uit het ‘jubel ende jolijt’ dal komen en gewoon steeds kritischer worden?

Nee hoor, teleurstelling en kritiek na een keynote is er al jaren. Zelfs na historische keynotes zoals de introductie van Leopard, de iPhone, etc. Er zijn altijd mensen die op iets anders hebben gewacht of gehoopt.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Teleurstelling? Helemaal niet. Weinig nieuws? Goed zo. Je kan niet elk half jaar met iets nieuws komen én je kwaliteit hoog houden.
    Tijd om Leopard op punt te stellen en de rest te optimaliseren dus. (Ze hebben bij Apple de laatste tijd nogal wat steken laten vallen.)

Positief dus.

Bijdrager
    AST

Tsja, je kan toch moeilijk andere dingen verwachten op een Ipod event dan nieuwe versie, firmware etc.

Dus wat had men nou anders kunnen verwachten? In die zin is er toch juist voldaan aan de verwachtingen?

Blijkbaar heeft een aantal mensen gewoon verkeerde verwachtingen gesteld… 8)

Bijdrager
    Eduw

Sommigen klagen hier dat ze het op voorhand al wisten maar dan moet je maar al die fora en websites niet afschuimen toch? :wink:

Bijdrager
    Neptunus

Ik had op een OMT gehoopt, maar ik zou bij god niet weten wat dat zou moeten zijn.:wink:

Ik hoop dat Apple voor Thanksgiving nóg een event houdt waarin de desktops en notebooks worden aangepakt.

Bijdrager
    gandalf
    ”MetZ”

Er is maar één ding echt klote: Mac’s worden steeds minder belangrijker voor Apple… :(

Volgens mij valt het allemaal wel mee. iPod is natuurlijk een zeer belangrijke product-range van Apple geworden. Nog nooit zijn er zoveel examplaren van 1 product-range verkocht. Dat zegt toch wel iets. En nu we tegen de feestdagen lopen speelt Apple daar zeer goed op in.

Apple is haar Mac omgeving echt niet vergeten hoor. Sterker nog; wacht maar af tot begin volgend jaar. Met de introductie van Snow gaat Apple er ook op dat gebied weer tegenaan. Met de beloofde Exchange ondersteuning out-of-the-box wordt Mac OS X ook zakelijk een leuke speler. Met nog wat betere integratie met AD en Windows netwerk omgevingen gaat 2009 weer een heel spannend jaar worden.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.