12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Mr. Macminded

World of Warcraft vraagjes

Hallo beste WoW-fans,

Ik heb een paar vraagjes over het desbetreffende spel. Ik hoop dat jullie mij hier mee verder kunnen helpen.

1) Zit er een nederlandse handleiding bij of is die engels?

2) Is het spel nederlands ondertitled?

3) Is de versie die wij hier hebben (in nederland) verschillend van de UK versie?

4) Ik heb maar 256 mb op m’n mac en er is 512 vereist. Kan ik het spel nu niet spelen of valt het best nog te doen.

Bij voorbaat dank,

Mr. Macminded

Bijdrager
    BartSmakman

1. Nee. Engels
    2. Nee
    3. Nee (of bijna geen verschil)
    4. Wordt lastig. Ram wordt uitbundig gebruikt bij WoW

:oops:

Bijdrager
    Mr. Macminded

Dus als ik het goed begrijp is het spel helemaal niet nederlands georienteerd? Geen nederlandse interface, ondertiteling en zelfs geen nederlandse handleiding?

Wat is dan eigenlijk het verschil tussen de UK versie en de nederlandse? Want volgens mij wordt de UK versie in best wel veel winkels aangeboden. Kan ik deze ook gewoon gerust kopen.

Ik probeer de hele avond al meer informatie hierover te vinden op internet, en google, maar ik kom geen steek verder.

Mr. Macminded.

Bijdrager
    Hanhart

Er is volgens mij geen Ned-versie van het spel. Het verschil tussen de Amerikaanse en de Engelse versie zit in de servers. Mensen van europa kunnen niet op servers van Amerika en omgekeerd.

Bijdrager
    Kenny

256 Ram is waarschijnlijk niet voldoende… :?
    Heb zelf een PB 17″ 1Ghz. met 1.5 Gb Ram en ik kan wow enkel op laagste instellingen spelen…

Weet er iemand de beste performance settings voor deze config en wow?

Ga nu tiger installeren, misschien dat alles beter word :wink:

Groetjes,
    Kenny

Bijdrager
    BartSmakman

Er is inderdaad geen Nederlandse versie van WoW. Dat lijkt me trouwens ook niet meer dan logisch aangezien het een online spel is waarbij een internationale taal als Engels erg belangrijk is. Ook al zou het menu Nederlandstalig zijn, kennis van de Engelse taal is een must.

Bijdrager
    magic-with-mac

lijkt me trouwens ook erg onhandig als voorwerpen meerdere namen kunnen hebben
    krijg je dit soort situaties:

>Hello,
    < Hi
    >Do you know where i can find a tweehandigzwaard?
    <A what?
    >oh sorry, i mean a twohandingsword
    <oh a two-handedsword

Bijdrager
    bastichelaar

Ik draai op mn PB 12″ WoW prima, 1024×768 met schaduw aan. Heb gemiddeld zo’n 20-25 fps. Laatste update is wel noodzakelijk hiervoor…

Bijdrager
    ismirnoff

512 is zeker minimaal en voor een soepel spel kan je beter 1gig of meer hebben

Bijdrager
    eniac

Raar ik speel wow op mijn standaard ibook 1.2Ghz 256mb RAM en het werkt vrij perfect, enkel als je een nieuw gebied binnenkomt merk je dat er wat dingen moeten geladen worden. De graphics vallen mee, …

Bijdrager
    Zorcky

Onder wat voor een resolutie speel je dan? Heb je de standaard instellingen laten staan?

Bijdrager
    eniac
    ”Zorcky”

Onder wat voor een resolutie speel je dan? Heb je de standaard instellingen laten staan?

Heb een 12inch ibook speel wow onder een 1024×768 resolutie, verder heb ik niets aan de instellingen veranderd.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.