5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    bluepower

world leaks

ik had een klein probleempje met safari die bij het afsluiten de melding van world leaks gaf
    nu zag ik dat er hier al een draadje over liep, dus dit probleem is opgelost.

”Deskman”

Lijkt me alleen van belang als je weet waar het over gaat

Nou mijn vraag. Waar gaat dit over??

Bijdrager
    Elstar

Deskman bedoelde gewoon dat als je niet helemaal thuis bent in het maken van webpagina’s, dat je er dan niks aan hebt om die optie ‘always check for world leaks’ te gebruiken.

[size=9:781219ebc9]Ik heb wat aanpassingen in je bericht gemaakt, zo is hij duidelijker leesbaar. Je kunt dit ook zelf doen m.b.v. BBCodes (zie mijn onderschrift).[/size:781219ebc9]

Bijdrager
    JanWeijers

Hmmm. Ik ben toch best thuis in het maken van webpagina’s maar heb geen flauw idee wat een world leak is.

Dit vond ik op Spymac:

t means that Safari is allocating memory for some object on the page, and not releasing that memory

Lijkt me eerder een probleem van Safari dan van webpagina’s.

Jan

Bijdrager
    Deskman

Debugging is een optie voor ontwikkelaars. Ben ik ook niet, maar meldingen die daaruit voortkomen kun je redelijk gerust negeren omdat je er niks aan kunt doen. Het gaat over zaken op systeemniveau en programmacode die je niet zelf kunt aanpassen. Check always for world leaks uitzetten en vrolijk verder surfen.

Bijdrager
    bluepower

Oke bedankt voor de tips.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.