8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Bvanrens

Workout app

Goedemiddag,

Ik gebruik mijn apple watch tijdens het sporten met de workout app, nu zou ik graag op mijn iphone een overzicht krijgen van al mijn gegevens zoals aantal minuten gesport en calorieën etc. Nu heb je op de Iphone wel de activiteit app die de calorieën weergeeft en aantal minuten die je heel de dag bewogen hebt, maar niet je losse workouts die je op je apple watch uitvoert, weet iemand of en waar je dit overzicht op je Iphone kan krijgen?

Groetjes,
    Bram

Geblokkeerd
    Helena Vanaeken

Gaat niet!

Moderator
    Pete.Z

Antwoorden van meer dan twee woorden mogen hier ook hoor, in ieder topic dit soort reacties schiet niet echt op.

Bijdrager
    Shmoo

In de Gezondheid app moet je dan zijn. Daar komt al je data in te staan.

Bijdrager
    Bvanrens

Je kan daar inderdaad al veel meer informatie vinden, maar ik vind het zo gek dat je op je watch verschillende trainingen kan starten zoals roeien of fietsen en dat je deze trainingen dat niet apart terug kan zien?

Bijdrager
    Shmoo

Die integratie begrijp ik ook nog niet helemaal, er zijn wel van dit soort widgets voor hardlopen en wat niet maar er blijkt geen app te zijn die daar data in kan stoppen.

Bijdrager
    Mr Cr00b

Helemaal mee eens, die zocht ik ook. Ik snap de ’Bewaar’ functie achteraf ook niet als je geen overzicht kan krijgen? Ik zoek een soortgelijk overzicht trouwens ook voor de hartslagmeter, is die er ook niet?

[EDIT] Ik heb in de gezondheidsapp een optie gevonden welke een overzicht van de hartslag laat zien, mooi zou zijn als je de statistieken zou kunnen combineren met workouts. Workouts kan je daar overigens ook vinden – onder gegevens – conditie – workouts.

Bijdrager
    Spinozo

Ik weet niet zeker wat je met een overzicht bedoelt maar ik zie in de activity app wel m’n losse workouts staan. Als ik die aantik zie ik een overzicht van die workout. Kiezen voor opslaan ik de Workout app op de Watch lijkt me dus zeker nuttig anders komt ie niet op je iPhone. Voor een overzicht van alle workouts is er nog niets, de enige statistieken zitten in de Health app: hartslag, stappen, aantal workouts, calories burned, loop en renafstand etc.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.