4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Koning Frank

Work in progress: vereniging website

Hallo,

Ik ben op dit moment met de website bezig van een vereniging waar ik lid van ben.
    (gelieve niet de naam te noemen wegens google index)

Na wat proberen en wat ideeën ben ik hierop gekomen:

Klik hier voor de grote versie

Het logo moet nog komen. Die is namelijk zo klein opgeslagen ooit dat ik hem moet namaken in illustrator. Ook de foto als header komt nog in een hogere kwaliteit. Die header gaat ook afwisselen van foto om de zoveel pagina’s.

Misschien merk je het al: De inhoud. Ik zit de hele tijd al te tobben hoe ik het menu + de inhoud zal weergeven. Genoeg mogelijkheden denk je misschien. Nee. Ze zijn zo slim geweest dit product: http://tinyurl.com/67nu4ag te kopen en dat als cms te gebruiken (±100 euro!).

Ik ben dus van plan daar omheen te bouwen. Dit is de template die wordt gebruikt:

Nu moet er dus een inhoud + menu komen in die proporties. Hoeft niet die kleur te zijn, wel die vorm. Ik hem me al rot geïnspireerd op websites als creatica.com en dribbble.com maar ik kom er gewoon niet uit.
    Iemand nog leuke ideeën?

Verder nog tips over de rest tot nu toe?

Bijdrager
    Moofnor

Ziet er zeker goed uit!

Alleen, ik weet niet hoe groot het scherm is waarop je werkt, maar ik zou even kijken naar de layout icm kleinere schermen. Het is fijner als je sponsoren en contact beide tegelijk op het scherm ziet (ook op een 15 inch MBP;) )

Over het menu, ik zou de tracer (Home > Holidays > Europe > enz..) op de plek zetten waar nu Aankomende wedstrijden staat, iets kleiner maar zelfde kleur.

Verder denk ik dat het menu zoals het in het voorbeeld staat, in hetzelfde kleurenschema als de rest van de site, best wel mooi kan staan.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt;)

Bijdrager
    Koning Frank

Dat is idd een goed idee. Vraag me af of dat lukt met dat wat nu wordt gebruikt.

De template wordt trouwens aangepast op schermgrootte. De inhoud is dan bijvoorbeeld 80% breed. Bij een kleiner scherm wordt het automatisch kleiner:)

Bijdrager
    Koning Frank

Weer een update:

Heeft iemand een idee om de content mooi weer te geven?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.