3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Shmoo

Wordt een game sneller of langzamer gelezen vanaf een HD?

Ik heb een vraag,

Je kunt op vandaag games voor de Xbox ook aanschaften via Xbox.com en na het betalen kun je deze dan downloaden op de HD van je Xbox maar ik vroeg me af heeft dit voor of nadelen tegenover een fysiek schijfje kopen in de winkel.

Ik las ergens op een forum een vraag van iemand die zich druk maakte om de frame-rates van de game ?

Nu ben ik geen fanatieke gamer en heb er niet heel veel verstand van maar ik vind de optie tot aankoop via Xbox.com wel interessant want bij al die online winkels is het altijd maar de vraag of je de game ook wel krijgt op de release dag.

Iemand hier ervaringen mee,
    Ik gebruik een wat oudere Xbox 360 maar heb wel een origineel Microsoft Flash USB geheugen erin gestoken en maak ook gebruik van HDMI richting mijn TV.

Bijdrager
    Brombeer

Lezen van een schijfje is altijd langzamer dan van een HDD.

Bijdrager
    NTG

Ik geloof niet de de keuze tussen de schijf of de harddisk verschil maakt in de framerate. Het heeft wel degelijk invloed op de laadtijden, want die zijn vanaf een harddisk een stuk korter lijkt mij.
    Ik heb zelf geen xbox, dus dit zijn maar inschattingen van mij, maar ik neem aan dat het wel klopt.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.