30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)
  • Q:
    Bijdrager
    Horloge

wordt de battery ipad wel of niet opgeladen

ik heb onlangs de System Manager for Ipad geiinstalleerd op de ipad en volgens berichten lukt het opladen van de batterij ipad niet goed via usb naar ipad kabel ( wel van muur naar ipad )

Als mijn ipad is aangesloten op mijn macbook en ga naar iTunes dan zie ik inderdaad dat er niks gebeurd wat bertreft opladen (half batterijtje) ( of toch wel ? ) Volgens het programma System Manager for Ipad wordt hij wel degelijk
    opgeladen.

Heb wat foto’s meegestuurd ( hoop dat het is gelukt )

Wordt hij nu wel of niet opgeladen als je de ipad aansluit op de macbook??

groet

Bijdrager
    Yaris

Bijdrager
    Yaris

Bijdrager
    Yaris

Dat is beter, niet?

Bijdrager
    Devastation

Ja, hij laadt gewoon op naar mijn weten =)

Of anders even erin en eruit?

Bijdrager
    Yaris

Bijdrager
    r.heijma

Zal wel tergend langzaam gaan. Want een USB poort levert maximaal maar 500mA. De 10W adapter levert echter 2A. Dan gaat het laden vier keer zo snel.

Bijdrager
    Horloge

als ik de ipad aansluit op de macbook om hem op te laden zie ik in Itunes een half batterijtje en op de ipad “opladen uit”

hij wordt dan dus niet opgeladen , maar volgens System Manager for ipad ” Charging” maar wel met een half groene batterij .

Dus wel of niet ?

groet

Bijdrager
    Yaris

Je kunt de batterijstatus ook zien op het beginscherm van de iPad.

Bijdrager
    Horloge

@ yaris hoe kom je aan mijn foto’s

groet

Bijdrager
    Devastation

@Horloge,

Uit jou Flickr links.

& Als je een uurjte/half uurtje wacht zie je wat er met de batterij gebeurt? als hij niet verder is dan laat hij niet op, en anders wel:)

Bijdrager
    Yaris

Of laat er een nachtje over gaan en kijk morgenvroeg of de batterij opgeladen is.

Bijdrager
    Horloge

@ de flickr links staan niet in mijn bericht , hoe kan je ze dan toch zien ?

groet

Bijdrager
    Yaris

Als je een bericht citeert zie je het zoals de poster het geschreven heeft. Dan zie je alle links enz.

Bijdrager
    Edwin
    Yaris op 29 augustus 2010

Of laat er een nachtje over gaan en kijk morgenvroeg of de batterij opgeladen is.

Dan zal de MacBook aan moeten blijven staan en zelfs niet in sleep modus.

Moderator
    Strifer
    Yaris op 29 augustus 2010

Als je een bericht citeert zie je het zoals de poster het geschreven heeft. Dan zie je alle links enz.

en ook als je de afbeelding uit de openingspost opent in een nieuw tabblad of venster:)

Bijdrager
    Horloge

Ja, maar toch snap ik het niet
    Ik moet toch kunnen zien wat ik gepost heb!

Moderator
    unSOUND

Maar jouw links kloppen niet, daarom zie je die vraagtekens. Yaris heeft vervolgens de links gecorrigeerd en gepost, zodat ze wel te zien zijn.

Bijdrager
    Horloge

Nu zie pas de vraagtekens eerder niet
    Dan snap ik iets meer

Bijdrager
    Oppie

En kijk dan gelijk even hoe Yaris de foto’s wèl zichtbaar heeft gemaakt (simpel: de link tussen de

[img] en [/img]

zetten), zodat je het volgende keer zelf kan doen.

Bijdrager
    Horloge

en dat heb ik gedaan
    link van FLICKR via de URL optie van OMT in de post gezet en daarna op de img optie in OMT geklikt

groet

Bijdrager
    Oppie

Je moet inderdaad geen URL-tag gebruiken; jij hebt dit gedaan:

<br />
    [url=http://www.flickr.com/photos/[email protected]/4938825020/#/photos/[email protected]/4938825020/lightbox/ ][img]ipad[/img][/url][img] ipad batterij[/img]<br />

Je moet dit doen:

<br />
    [img]http://www.flickr.com/photos/[email protected]/4938825020/#/photos/[email protected]/4938825020/lightbox/[/img]<br />

Bijdrager
    Horloge

oke ik snap het thx
    tussen de img tags

Bijdrager
    Horloge

trouwens wel vervelend dat je geen correcties meer kan uitvoeren in dit nieuw OMT forum

kijk, moet nu weer nieuwe reactie toevoegen….

groet

Bijdrager
    Pieterr

Je kunt wel correcties uitvoeren. Klik op je eigen avatar in je (start)posting, en kies “Bewerk”.

Bijdrager
    Horloge

THx weet ik dan ook weer

Bijdrager
    Oppie

Kun je gelijk even je openingspost aanpassen om te kijken of het werkt…

Bijdrager
    Horloge

@ wat moet er aangepast worden aan de openings post ?

Bijdrager
    Horloge
    Horloge op 29 augustus 2010

ik heb onlangs de System Manager for Ipad geiinstalleerd op de ipad en volgens berichten lukt het opladen van de batterij ipad niet goed via usb naar ipad kabel ( wel van muur naar ipad )
    Als mijn ipad is aangesloten op mijn macbook en ga naar iTunes dan zie ik inderdaad dat er niks gebeurd wat bertreft opladen (half batterijtje) ( of toch wel ? ) Volgens het programma System Manager for Ipad wordt hij wel degelijk
    opgeladen.
    Heb wat foto\’s meegestuurd ( hoop dat het is gelukt )

Wordt hij nu wel of niet opgeladen als je de ipad aansluit op de macbook??
    groet

Bijdrager
    Oppie
    Horloge op 31 augustus 2010

@ wat moet er aangepast worden aan de openings post ?

Nou, duidelijk toch?! Daar de afbeeldingen zichtbaar maken!

Zo dus:

en deze:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.