4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    michi_rishi

wordt de Apple Watch eindelijk slim?

Ik heb sinds een paar jaar een AW series 3. Best tevreden, maar met sporten zijn er een paar dingen waar ik me HEEL ERG aan stoor:

Fietsen: elke ochtend hetzelfde ritueel: op de fiets stappen, (instellen dat ik ga fietsen), bij mijn werk aangekomen moet ik er aan denken dat ik klaar ben met fietsen. Waarom weet die AW dat niet gewoon. Hij weet mijn locatie, meet mijn hartslag en zou toch door moeten hebben dat ik elke dag om 7:15 op de fiets stap en op locatie stop met fietsen… Als ik het een keer vergeet dan is mijn activiteitenschema niet correct.

Wandelen: flinke bos/strandwandeling van ruim 3 uur gemaakt. Ik schat een kilometer of 17. Daarna in de auto naar huis. Als ik dan thuis kom (na een rit van een klein uur) dan kom ik erachter dat mijn (domme) AW nog steeds denkt dat ik aan het wandelen ben. Gemiddelde snelheid is nu echter ruim 35km/u…

Bergwandelen:
    In Nepal met een zware rugzak bijna verticaal de berg op. Ondanks de altimeter en microbarometer en een hartslag van ruim 150 blijkt mijn AW al 10 minuten op pauze te staan. Ik verplaats me nl. nauwelijks in het horizontale vlak….

Dit soort dingen vind ik ZO storend dat ik mijn vertrouwen in de AW heb opgegeven. Maar ik vind het wel een mooi apparaat. En als die slim zou zijn dan zou ik het graag weer gebruiken. Nu kun je wel roepen dat ik het maar niet moet vergeten, maar voor dit soort dingen zijn computers toch? Iemand een paar tips?

Bijdrager
    KarelWillem

Ondertussen in mijn Google Tijdlijn:

Die weet dat ik ‘s-ochtends op de fiets naar mijn werk ga, daar in de auto stap.

Laat zien waar ik allemaal geweest ben, ziet daarna dat ik uit de auto ben en weer op de fiets terug naar huis ben.

Op vrijdagavond stap ik in de auto; de navigatie start alvast de route naar Dordrecht (oké, héél soms ga ik op vrijdagavond wel eens ergens anders naartoe, dan moet ik dat enthousiasme even een halt toeroepen). In Dordrecht ‘wandel’ ik vaak vele uren, en ook dat wordt keurig onderscheiden.

Zo moet dat ongeveer werken dus. .:)

Bijdrager
    Chorro

<p class=”cite”>KarelWillem op 18 september 2020 om 14:08</p>
    Zo moet dat ongeveer werken dus. .:)

En dan zie je onderweg de billboards zich zeker ook vanzelf aanpassen naar reclames gebaseerd op jouw internetverleden?;)

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, zo ongeveer werkt dat.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.