9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Sven Dion

WordPress website

Kan iemand mij een mogelijkheid geven om net zoals op OMT een afbeelding te kunnen uploaden en toevoegen bij de reacties van een WordPress site? De bedoeling is dus dat er een venstertje komt waar je de afbeelding kan uploaden en toevoegen. (bij de WordPress site is het reageren zonder account).

Alvast bedankt!:lol:

Bijdrager
    MarijnB

Dan moet je je aanmelden bij gravatar.com. Bij je email upload je je foto en deze zal er automatisch bijkkomen

Bijdrager
    Sven Dion

@MarijnB

Bedankt maar kijk ik niet goed of is dit alleen voor de avatars? Het gaat dus echt om afbeeldingen in de reacties zoals dit:

Bijdrager
    Ernste

Op een WordPress-site reageren met afbeelding kan volgens mij standaard niet.

Wie op een WordPress-site toch de mogelijkheid wil bieden om bij reacties afbeeldingen te plaatsen, schijnt deze plug-in te moeten gebruiken.

Bijdrager
    Sven Dion

@Ernste

Dat is in ieder geval wat. Maar weet je misschien hoe ze dit op Onemorething.nl doen om afbeeldingen te uploaden want onemorething.nl is ook een wordpress site.

Super bedankt!

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Als ik het goed heb draait het forum op bbPress.

Bijdrager
    Sven Dion

@Jakko

Ik zal vanmiddag even kijken. Het zou heel goed kunnen dat het zo is. Bedankt!

Bijdrager
    streeff

Ik denk dat het in PivotX wel kan met een bonus field. En wat PivotX kan zou WordPress ook moeten kunnen, is mijn ervaring.

Bijdrager
    Sven Dion

Bedankt maar ik heb uiteindelijk een manier gevonden met Uploadify. Werkt redelijk goed. Een min puntje is het flash gedeelte.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.