20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Applefan12345

WordPress theme

Hoi,

Weet iemand echt een mooie design wordpress theme gratis?

Alvast bedankt

Bijdrager
    Ni3l55
    Bijdrager
    Applefan12345

Ja, maar die vind ik niet mooi… Alleen die betaalde ;p maar ik wil gratis

Bijdrager
    Ni3l55

Bijdrager
    Applefan12345

shut the fuck up

Bijdrager
    ikkezelluf

Mooi, dan weten we meteen dat we jou compleet kunnen negeren……

Bijdrager
    NeXT

Kansloos dit…

Bijdrager
    stavos

@Applefan12345:

En een beetje webmaster bouwt natuurlijk zijn eigen wordpress theme.

Geblokkeerd
    Anoniem

Beetje googlen, dan kan je er al heel wat vinden.

Bijdrager
    DJMischaa

Jeugd van tegenwoordig…

Bijdrager
    iJos

Lekkere reactie van Applefan,12345 maar Ni3lss begint onterecht met auteursrechten te gooien.
    Applefan12345 maakt gewoon duidelijk dat hij op zoek is naar mooie gratis themes.
    Even googelen helpt hem makkelijk verder.
    Gr, Jos

Bijdrager
    sallandsebeer

@Ni3lss Doe maar stoer met die voorwaarden, beetje ondankbaar hé als je zelf zo vaak om hulp vraagt…

Bijdrager
    Ni3l55

Hij vindt de betaalde WordPress thema’s mooi en zou die graag gratis willen, ik laat hem even weten dat hij wel op de auteursrechten moet letten.
    Hij vraagt nu wel om iets wat hier niet mag, hij heeft niet gevraagd voor gratis alternatieven of iets dergelijk.

hij wil hier de betaalde thema’s ipv andere thema’s.

En mijn vragen lijken de regels niet te overtreden.

Inactief
    Anoniem

Je moet nog even leren begrijpend lezen Niels.

Hij geeft aan de thema’s van de gegeven link niet mooi te vinden, BEHALVE de betaalde thema’s op die site, die vindt hij wel mooi. Maar hij wilt graag gratis thema’s. Hij heeft dus niets aan die link.

Overigens doet Applefan12345 ook niet echt moeite om een goede openingspost neer te zetten en ook zijn reacties zijn niet echt van hoog niveau.

Bijdrager
    Ni3l55

Ja, oké.
    Faalmomentje van mij, sorry daarvoor.

Bijdrager
    AppleFlap

Of je ze zelf ook mooi vindt is natuurlijk maar de vraag, maar hier staan drie thema’s die gratis zijn (gemaakt door een partij die meestal betaalde thema’s maakt). http://www.wplounge.nl/3-gratis-responsive-themes/

Bijdrager
    Shmoo

@AppleFlap,

Stop met het promoten van je eigen website op OMT, lever een serieuze bijdrage aan dit forum of blijf gewoon weg, alleen maar langskomen om in de ‘WordPress topics’ linkjes naar jezelf te posten is niet erg netjes!
    Er zijn duizenden miss. wel miljoenen van dit soort ‘diarree’ -resultaten te vinden via Google. Jouw blog post -/link heeft helemaal geen enkele toegevoegde waarde aan dit topic.

Bijdrager
    AppleFlap

@Shmoo

Ik denk dat mijn reactie – ook al zit er een link naar mijn eigen website in – meer bijdraagt dan alle andere reacties in dit topic bij elkaar opgeteld (zoals..):

Google even, dan vind je er genoeg

of nóg beter:

shut the fuck up

Je begrijpt vast wel wat ik bedoel.

TS is op zoek naar thema’s zoals betaalde thema’s, maar dan gratis. Mijn link is – vind ik – meer dan relevant voor TS omdat er drie thema’s in staan die gemaakt worden door een partij die normaal Premium thema’s maakt én gratis zijn.

Bijdrager
    Hansi2124

Zet dan gewoon de links naar die websites hier in plaats van je eigen website. Dáár vraagt de TS namelijk om.

Bijdrager
    AppleFlap

Ik begrijp het probleem niet, maar zal ermee stoppen als het voor jullie een probleem vormt.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.