18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Hanhart

WordPress theme, menu wijzigen.

Lieve mensen,

Ik zit op mijn localhost wat te prutsen met WordPress, als theme gebruik ik : http://winor.sk/demo/habura/.

Ik probeer om “Twitter” en “Subscribe RSS” uit het menu te halen. Jammer genoeg kan dit niet in WordPress zelf en moet er dus aan de code gesleuteld worden. Via “Element Inspecteren” in Chrome lukt het me om het menu aan te passen, maar ik weet niet zo goed welke bestand ik nu echt moet aanpassen.

Is er iemand die mij kan helpen? (Ik ben een hopeloze noob:wink: )

Alvast bedankt!

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    Hanhart

Bedankt. Ik ken de locatie van de bestanden, het probleem zit hem meer in het feit dat ik niet weet wat ik precies moet verwijderen in welk bestand.:)

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    Hanhart

Fantastisch. Je kunt de theme hier vinden : http://beatheme.com/pure-ii-theme/
    Alvast bedankt!:)

Inactief
    Anoniem

Bijdrager
    Hanhart

Mijn dank is groot.:)

Inactief
    Anoniem

Bijdrager
    Hanhart

Heel erg bedankt! Super!

De link “Home” werk niet. De rest werk perfect!
    Super!:)

Inactief
    Anoniem

Bijdrager
    Hanhart

Ik heb enkele menu items toegevoegd, maar de home knop werkt niet.
    Als ik met m’n muis op de knop sta, staat er onderaan Chrome ook geen link.:)

De muis wordt ook geen handje.

Inactief
    Anoniem

Bijdrager
    Hanhart

Doet het niet.:(

In de code staat : “>Home
    Er staat dus op de knop ” >”Home “. Misschien zit de fout daar?

:)

EDIT : Ook even de nieuwe code, die je net gepost hebt, gedaan. Doet het ook niet. Nu zit het menu helemaal door elkaar.

Inactief
    Anoniem

Bijdrager
    Hanhart

Bedankt!:)

Inactief
    Anoniem

<spam>

Bijdrager
    Hanhart

Opgelost!
    Heel erg bedankt!:)

Inactief
    Anoniem

<spam>

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.