1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    chonazz

WordPress theme geeft problemen met IE

Beste mensen,

Ik en een aantal vrienden hebben een portfolio website: http://www.parfois.be
    De website heeft het altijd goed gedaan, tot een tijdje terug de animaties en het navigeren het niet meer doen op IE.
    Ondertussen hebben we ook het probleem gehad dat de hele website niet getoond werd in IE, maar dit is nu blijkbaar verholpen, want ik kan de website wel bekijken op IE 7.
    De website laad dus wel, maar als je op een van de knoppen klikt, “portfolio of contact”, dan zou hij moeten verschuiven naar dat gedeelte van de site, en dit doet hij niet meer.
    Ik heb alle stappen terug gelopen van dingen die toegevoegd zijn, weggehaald, plugins die geinstalleerd zijn… Maar ik vind nergens de oorzaak .
    Is er hier iemand die ooit hetzelfde probleem gehad heeft. Of iemand die de oorzaak wel vind? Je zou ons hier ontzettend mee vooruit helpen.
    De website is door iemand extern gebouwd, en werkte perfect toen we hem aangeleverd kregen. Deze persoon heeft momenteel geen tijd om er naar te kijken, en wij kennen er blijkbaar niet genoeg van om het probleem te localiseren.

Vriendelijke groet,
    Jonas

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.