5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Johnyw

WordPress: Text Password protected post aanpassen.

Ik wil op mijn site de tekst die er nu staat bij een paswoord beveiligde post aanpassen>
    Ik wil een lijn toevoegen die vermeld dat men per email een paswoord kan opvragen.

Ik heb nu deze text staan:

This post is password protected. To view it please enter your password below:

Ik heb die vraag gepost op het wordpress forum en kreeg dit als antwoord:

esmi wrote:

Try something like this in your theme’s functions.php file:

<br />
    // Amend post password form<br />
    if( !function_exists ('my_password_form') ) :<br />
    function my_password_form() {<br />
    	global $post;<br />
    	$label = 'pwbox-'.(empty($post->ID) ? rand() : $post->ID);<br />
    	$output = '<div class="password-form"><br />
    	<p class="protected-text">' . __('This post is password protected. To view it, please enter your password below:'') . '</p><br />
    	<form action="' . get_option('siteurl') . '/wp-pass.php" method="post"><br />
    	<p><label for="' . $label . '">' . __('Password:') . ' </label> <input name="post_password" id="' . $label . '" type="password" size="20" /> <input type="submit" name="Submit" value="' . esc_attr__('Submit') . '" /></p></form></div>';<br />
    	return $output;<br />
    }<br />
    endif;<br />
    add_filter('the_password_form','my_password_form');<br />

Ik heb dit aan het einde van het functions.php bestand toegevoegd, maar toen ik de site wilde openen kreeg ik deze error message:

Parse error: syntax error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING in /home/jeeweepi/domains/jeeweepix.be/public_html/wp-content/themes/twentyeleven/functions.php on line 618

Daar staat (althans in BBedit) op die lijn:

<br />
    <p class="protected-text">' . __('This post is password protected. To view it, please enter your password below:'') . '</p><br />

Ik weet niet hoe dit op te lossen ? Ook op het forum van wordpress blijft het antwoord uit….

Alvast bedankt

Bijdrager
    Johnyw

Ik laat het nu even zo, zodanig dat men dit eventueel kan nakijken.

Bijdrager
    Shmoo

Probeer eens een ; achter het ) te plaatsen.

Ik ben geen PHP held maar volgens mij lijkt me dit beter.

<br />
    __('This post is password protected. To view it, please enter your password below:'');<br />

Bijdrager
    Johnyw

Heb ik gedaan, maar het resultaat (de error) blijft hetzelfde

Bijdrager
    Shmoo

Deze error heeft te maken met dat de code niet valid is. Waarschijnlijk door het gebruik van ‘single’ en “double” quotes tussen de PHP regels.

Zelf gebruik ik Coda en dan kan ik aan de kleurtjes zien waar het fout gaat maar miss. dat iemand anders dit direct kan zien zonder kleuren.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.