7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    STEVEJ0BS

WordPress template wordt helemaal verkeerd weergegeven

Ik ben bezig met een webshop. Gewoon voor de lol, om te oefenen.
    Ik heb wordpress geïnstalleerd en een thema.

Zo moet het zijn:

En zo ziet het er uit:

Wat zou er aan de hand kunnen zijn?
    Ik heb een hosting pakket bij mijndomein.

Bijdrager
    dw

Staat die webshop online zodat je code kunt zien?

Bijdrager
    Eelco

Het lijkt er een beetje op dat het webfont (in het bovenste voorbeeld gebruikt voor de prijs en de categoriën) niet goed gelade wordt. Het kan zijn dat het thema dit laad vanaf een externe url en dat het hier mis gaat of de bestanden staan op een verkeerde plek. Je kunt kijken in de developer mode van Safari of dit het geval is, of de url hier op het forum zetten zodat iemand anders er naar kan kijken.

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Dank voor jullie reacties!

Let niet op de domeinnaam;-) het is puur voor de fun.
    Het ziet er allemaal al iets beter uit maar nog niet optimaal… ik kreeg dit voor elkaar door wat opties aan en uit te zetten.
    Ik kan mij herinneren dat ook met andere temptaties van andere makelij voor dezelfde problemen zorgen.

Bijdrager
    Eelco

Hm… de fontjes worden geladen via Cufon js en zijn aanwezig: ik ben een artikelprijs tegengekomen die er nu wel goed uit ziet. Alleen in het menu gaat het mis: er wordt de stijl die bedoelt is voor de ‘broodtekst’ geladen en niet de Cufon class (ik ga er maar vanuit dat ie zo heet) die voor het juiste font zorgt. Waarschijnlijk zou hier in de handleiding een methode moeten staan om het juiste font zichtbaar te krijgen: wellicht gebruik je een ‘verkeerde’ menu module, maar dat kan ik vanaf hier niet zien.

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Dank.
    Ik zie inderdaad een optie Cufon. Die staat aan. Uit/aan zetten maakt geen verschil…
    Ook heb ik de template op een andere manier geïnstalleerd (via ftp) maar ook dit maakt niks uit.

Erg vreemd.
    Ik mail mijndomein.nl maar even…

Denk je dat jij het zou kunnen oplossen als je toegang hebt tot de CMS?

Bijdrager
    Eelco

Ik heb geen idee of ik het probleem op zou kunnen lossen als ik toegang heb tot het cms: ik ben aardig als frontend developer maar niet zo heel erg best als wordpress developer. Ik wil echter best eens kijken: ik kan dan ook naar het template kijken.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.