12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    arnautje

WordPress reageert zeer traag

De laatste tijd duurt het zo’n uur vooraleer de wijzigingen op de site te zien zijn. Tot voor kort gebeurde dat ogenblikkelijk (zowel onder Chrome, Safari, Camino en Firefox). Bestaat er soms een truc om de gedane wjzigingen dadelijk te kunnen zien.

Geblokkeerd
    Anoniem

Gebruik je toevallig een cache plugin?

Bijdrager
    arnautje

Usain bedankt voor je antwoord, waar kan ik dat ergens controleren

Geblokkeerd
    Anoniem

In je sidebar als je ingelogt bent:

Bijdrager
    arnautje

neen, welke raad je mij aan om te installeren (W3 Total Cache plugin?)

Geblokkeerd
    Anoniem

geeneen, als jij wijzigingen direct wilt laten zien.

Bijdrager
    arnautje

dus best zo laten

Bijdrager
    arnautje

maar hoe krijg ik dan de wijzigingen vlugger op het scherm te zien, zelfs zonder die Cache duurt dat toch abnormaal lang

Inactief
    Anoniem

Je kan in WordPress zien op welk tijdstip een bericht is gepubliceerd. Vanaf dat moment is het bericht ook op je website te zien. Als jij het bericht dan niet ziet kan dat m.i. alleen te maken hebben met je browser(cache) of eventueel met een proxyserver die door je internetprovider wordt gebruikt.

In het eerste geval: heb je al geprobeerd om de cache van je browser te legen?
    In het tweede geval: kijk even of je IP (sinds kort) gebruik maakt van een proxy.

Bijdrager
    arnautje

dag Meh 1965 bedankt voor je hulp, publiceren van berichten en pagina’s vormen geen probleem. Enkel wanneer ik via de widgetbalk iets post, duurt de verschijning zowat 1 uur.

Inactief
    Anoniem
    arnautje op 31 oktober 2011

Enkel wanneer ik via de widgetbalk iets post…

Dat zijn nieuwe feiten.

Ik post niet via de widgetbalk maar “gewoon” via mijn admin. Wat is het doel van het gebruiken van een widgetbalk om te posten?

Bijdrager
    arnautje

Het zijn kleine “Post-it” mededelingen, in html-opmaak. Ook een diavoorstelling (voorheen met NextGen) duurt eeuwenlang vooraleer gepubliceerd.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.