5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    All-Father

WordPress pagina werkt niet meer

Hallo,

In de instellingen pagina van een wordpress 7.0 website heb ik in de algemene instellingen pagina de url naar de wordpress pagina aangepast (Geen idee meer hoe deze exact heette..).

Sindsdien is de hele layout om zeep en kan ik niet meer in domein/wp-admin komen. Ik gok zo dat dit niet meer lukt omdat wanneer ik naar domein/wp-admin ga, dat hij dan gaat naar het ingevulde adres en vandaaruit de folder wp-admin gaat benaderen (wat niet bestaat) dit zal zeer waarschijnlijk ook met de layout en dergelijke zo zijn.

De vraag is nu, in welk bestand is deze instelling opgeslagen en kan ik dit in een van de bestanden aanpassen zodat het weer werkt? Heb al verschillende bestanden doorgekeken echter niets gevonden.

Alvast bedankt.

Bijdrager
    iDaan98

Heb ik ook is gehad. Kijk is in wp-config.php, wss kan je het daar wijzigen. En bedoel je niet WordPress 0.7? Waarschijnlijk 2.7;)

Bijdrager
    All-Father
    iDaan98 op 14 september 2010

Heb ik ook is gehad. Kijk is in wp-config.php, wss kan je het daar wijzigen. En bedoel je niet WordPress 0.7? Waarschijnlijk 2.7;)

Inderdaad 7.0 bestaat niet (Was in de war met Drupal).

Het gaat om versie 3.0.1

In wp-config.php is niets te vinden over deze instelling..

Bijdrager
    All-Father

Probleem inmioddels al opgelost:lol:

Staat dus inderdaad niet in een van de cofiguratie bestanden, in de database, tabel wp_options, de option siteurl aangepast en het werkt weer.

Bijdrager
    ernst.

Hmm. toch wel interessant leesvoer die ik zo plotseling tegen het lijf loop.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.