11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Sanne

WordPress: hulp gezocht

Hallo,

Ik zoek iemand die veel verstand heeft van het systeem WordPress. WordPress ken ik al vrij goed, maar nog niet genoeg (denk ik) om een site te realiseren op de goede manier.

Het gaat hier niet om het inhuren van iemand, ik zoek gewoon iemand die mij vrijwillig wil helpen.

Voel je je aangesproken, en heb je tijd/zin om mij te helpen? Stuur dan even een PB’tje.

Alvast bedankt voor je hulp. :)

Bijdrager
    Koetjesreep

Wat lukt er precies niet, misschien dat we je zo kunnen helpen?

Bijdrager
    Sanne

Hmm oke.

Ten eerste, weet iemand een gratis template die HELEMAAL leeg is voor wordpress 2.8? Net zoals het Starkers template, alleen is deze tot 2.6 vernieuwd en nu niet meer.

Ten tweede: Hoe maak ik een menu met een submenu?
    Op deze manier dus:

Dat is het tot nu toe, komen er later nog meer vragen dan stel ik die hier weer.

Bijdrager
    Bor

Ik heb wel eens een thema met submenu ontworpen als ik me niet vergis, spreek me ff aan op iChat anders…

Bijdrager
    Hailstorm

Zo te zien heb je aardig wat vragen over WP. Succes met het vinden van een vrijwilliger, dat zal met zo’n waslijst niet makkelijk worden.

Bijdrager
    Yaris

Ik wil je hier niet wegjagen, maar er is een nederlandstalig forum over WordPress waar je misschien beter terecht kunt:
    http://nl.forums.wordpress.org/

De Engelse versie wordt natuurlijk nog drukker bezocht: http://wordpress.org/support/

Bijdrager
    boriskiss

Ook van mijn kant succes. Ik had eens een eigen theme gemaakt (eigenlijk bestaande theme gecostumized). Als er iets in voorkwam dat ik niet wilde hebben, dan maakte ik die wit:) Zag je vervolgens niks van.

Bijdrager
    Wiebo

Hi Sanne,

ik ben dagelijks bezig met WordPress, stuur me maar een PM of een berichtje via dan kan ik je misschien wel op weg helpen[/url]

Bijdrager
    Bor
    ”boriskiss”

Ook van mijn kant succes. Ik had eens een eigen theme gemaakt (eigenlijk bestaande theme gecostumized). Als er iets in voorkwam dat ik niet wilde hebben, dan maakte ik die wit:) Zag je vervolgens niks van.

Heel intelligent, vooral dat je dan alles nog vindt als je niet direct kijkt (maar via Google of in de bron)… Komt ook heel professioneel over….

Bijdrager
    St. Mobbs

Olala

Bor is weer eens op Boriskiss jacht….

Julie twee zouden echt eens een keer vrede moet sluiten. :evil:

Maar misschien is een wapenstilstand een realistischer idee.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.