15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    hetiszover

WordPress custom theme Lightbox toevoegen

Beste,

Ik ben nieuw met WordPress en het lukt me nu al redelijk. Nou heb ik alleen een probleem met een foto gallery en ik hoop dat er iemand is die mij hierbij kan helpen.

Ik wil het volgende creëren: de gebruiker moet op de standaard manier foto’s in een post toe kunnen voegen. Op het moment worden de tumbnales goed weergegeven op de website, maar als hier op geklikt wordt, worden ze geopent in hetzelfde venster. Deze wil ik dus op een Lightbox achtige manier weergegeven.

Ik heb al diverse plugins geprobeerd en al (heel) veel tutorials gevolgd, maar geen wil werken.

Weten jullie hier een goede plugin voor waar een duidelijke uitleg bij staat.

Ik hoor graag van jullie,

Bijdrager
    Andre Mesker

Is de NextGen Gallery plugin niet wat je zoekt?

NextGen Gallery

Die is niet ingewikkeld en zelfs in het Nederlands te krijgen.:smile:

Bijdrager
    Dr. Maddox

Als het bestaat…

Je moet sowieso met een plugin aan de slag omdat de lightbox functie wordt aangeroepen vanuit een ‘attribuut’. De standaard image links van WordPress hebben die niet. Vandaar…

Hoe ver ben je gekomen met de plug-ins? Heb je al iets gevonden maar werkt het niet? Het kan zijn dat je na het installeren van een plugin, nog een stukje Javascript of jQuery moet toevoegen aan het head gedeelte van je php templates in de editor…

Bijdrager
    Andre Mesker
    Andre op 08 juni 2011

Is de NextGen Gallery plugin niet wat je zoekt?

NextGen Gallery

Die is niet ingewikkeld en zelfs in het Nederlands te krijgen.:smile:

*edit* Ik denk ook dat ik met een snert-oplossing aan kwam zetten want met die plugin is er geen sprake meer van op een ‘standaard manier foto’s in een post toe voegen’.

Ik heb nix gezegd en denk er nog even over na. :sealed:

Bijdrager
    Andre Mesker