8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    chonazz

WordPress audio plugin onzichtbaar in Safari

Beste mensen,

Gisteren een update geïnstalleerd van m’n wordpress thema.
    Hiervoor heb ik eerst al mijn plugins uitgezet. Installatie is niet helemaal van een leien dakje gelopen. Na wat piel werk doet alles nu terug wat het moet doen. Alleen m’n audio blogs weigeren de player te laten zien in Safari. Als je naar een Single Post page gaat dan zie je ze wel, maar in het overzicht van alle blogposts blijven ze hardnekkig weg.

Firefox en Chrome doen het hier wel, Safari deed het ook op de laptop van m’n vriendin. Er moet dus iets mislopen, alleen krijg ik niet uitgevogeld wat.

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om even te kijken of de volgende twee linkjes bij jullie de mp3 player (Wordpress Audio Player) wel laten zien? In Chrome? Safari? en FF?

Hier heb je alle audio blogposts: bij mij heb je hier geen audio player: http://www.dewereldverzamelaar.net/category/geluid/

En in een Single Blog Posts heb je hem hier in Safari weer wel: http://www.dewereldverzamelaar.net/geluid/magic-system-cessa-kie-la-verite/

Zou fantastisch zijn wil iedereen even kijken, dan kom ik misschien tot een oplossing.
    Alvast bedankt,
    Jonas

Bijdrager
    lucschram

Ik zie eerlijk gezegd niets van audio, en volgens mij doet je thema het op dit moment niet (goed).

Bijdrager
    chonazz

Daar liep inderdaad iets helemaal mis. Had net een plugin geupdate en nog niet naar het resultaat gekeken. blijkbaar ging daar iets mis. Plugin verwijderd, nu kloppen de linkjes en m’n vraag wel.

Alvast bedankt.
    Jonas

Bijdrager
    lucschram

Ik krijg de audio plugin wel te zien, maar dan zijn ze opeens weg…

PS. En je thema ziet er nu wel een stuk fraaier uit;)

Bijdrager
    chonazz

Inderdaad, ik heb geen flauw idee hoe dat zoiets kan.
    Flash filmpjes worden eerst ook getoond en verdwijnen dan.
    Zo nog maar eens een oudere versie van m’n thema installeren.

Jonas

Bijdrager
    lucschram

Ik krijg ze eerst wel te zien dus ze zijn er wel, het probleem is dus nu: Waarom verdwijnen (of worden doorzichtig) de flash-bestanden.

Je hebt zeker geen verstand van html 5?

Als het probleem niet opgelost kan worden dan kan je misschien de filmpjes op YouTube of op Vimeo zetten en dan embedded naar je website, en voor audio een andere plug-in zoeken?

Bijdrager
    chonazz

Heb heel weinig verstand van html en css. Maar gelukkig is het probleem van de baan.
    De developer van het Theme heeft me geholpen. Er was een probleem met Javascript engine die hij gebruikt.

Topic is dus opgelost.

Op termijn zou ik m’n audio player nog willen vervangen door een HTML5 versie, maar heb er tot nu toe nog geen gevonden die er even mooi uitzien.

Filmpjes van Youtube omzetten naar Vimeo is geen optie want de filmpjes zijn niet van eigen hand.

lucschram, bedankt voor het meedenken.

Jonas

Bijdrager
    lucschram

Fijn om te horen dat het is opgelost! Veel succes met je website en graag gedaan!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.