13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Anitaaa

Wordfeud app kwijt..

Heb wordfeud app verwijderd na storing en wil hem weer installeren, maar dat gaat niet want er staat “ge├»nstalleerd”..
    Toch staat ie niet op mijn i-pad en kan ik hem dus niet openen…wat nu?

Bijdrager
    stavos

Al eens geprobeerd om de app via iTunes opnieuw te installeren?

Moderator
    Strifer

herstart je iPad ook even, dat helpt soms bij gekke installatie probleempjes.

Bijdrager
    Welloe

Zoals hierboven gezegd: App in iTunes verwijderen, synchroniseren, weer erop zetten en nogmaals synchroniseren.

Bijdrager
    Anitaaa

Uhhm ik ben echt blond hoor, maar hoe doe ik dat via i-tunes? Zeg ff stap voor stap hihi…

Bijdrager
    Welloe

In iTunes je iPad aanklikken, aan de linkerkant.
    Dan ga je naar het tabblad ‘Apps’, bovenin, haal je het vinkje bij Wordfeud weg, en klik je rechtsonderin op ‘Synchroniseer’. Dan vink je hem weer aan, en klik je weer op ‘Synchroniseer’. Kijk eens aan!

Bijdrager
    Anitaaa

Haha ok erg lief maar hoe kom ik in i-tunes?

Bijdrager
    Welloe

Begin me sterk af te vragen of jij geen troll bent… 9 en een huisvrouw? Maar ok├ę, iTunes open je door hem aan te klikken in je dock, en anders in je Programma’s-map.

Bijdrager
    Anitaaa

Wat is een troll?
    Nee serieus ik weet echt niks van dit ding…heb hier een i-pad en waar op dit ding zit een dock? Ik neem aan dat je het scherm bedoelt…?
    Ok daar staat een app op i-tunes, als ik die aanklik, zie ik geen tabblad apps? Linksbovenin staat “categorien”..
    Dan de programma’s-map? Waar zit die?

Bijdrager
    bebitoes

ze bedoelen itunes op je pc of mac en niet op de ipad zelf, maar ik heb het idee dat jij alles via de ipad direct hebt aangeschaft en je ipad nog nooit met een pc of mac hebt gekoppeld?

Bijdrager
    Anitaaa

Ohjee dat dacht ik al…je hebt gelijk, heb hem niet gekoppeld nee. Dus dat zal ik maar eerst gaan doen.
    Thx voor je antwoord!

Bijdrager
    Welloe

Hoe wil je je iPad aan de praat hebben gekregen zonder hem te koppelen aan een computer? :/

Bijdrager
    Anitaaa

Haha je praat tegen iemand die totaal geen verstand van computers heeft, is gewoon Chinees voor mij wat jullie zeggen…maar bedankt voor de tip, ga proberen dat ding te koppelen:wink:

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.