3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    woord

word x – instellingen word x

Hallo Word-kenners,
    mijn eigen aanpassingen in Word (defaultlettertype, icoontjes in functiebalk, dat soort dingen) verdwijnen de laatste dagen steeds (na uit- en weer aanzetten), sinds ik met een helpdeskmedewerker van Apple aan de lijn heb gehangen en even 'een nieuwe testgebruiker' heb aangemaakt op mijn imac. Bij de helpdesk weten ze niet wat er gebeurd kan zijn, en bij Microsoft vragen ze me vijftig euro voor een antwoord 'omdat ik al een keer support heb gehad' (moet je nagaan, ik gebruik het pakket anderhalve maand en heb er 561 euro voor betaald…maar dat is een ander verhaal).
    Doe ik iets heel doms?

Bijdrager
    WebJ

Als je al je instellingen hebt nagekeken kan ik het me bijna niet voorstellen, misschien kun je je bestanden opslaan en de prefences wissen en kijken als je het dan proeert of die het doet. Doet die het dan nog niet zou ik gewoon heel WORD eraf gooien en erop nieuw opzetten, althans, zou ik doen  ???

Doeg,
    Jaap

Bijdrager
    woord

Dank voor je reactie, Jaap, maar preferences wissen helpt niks.
    Na aanpassingen in Word zegt ie: 'Word cannot save changes to the global template because it was openend with read-only access.' Maar hoe kom nou in een read only-modus?
    En nu bedenk ik me ook dat de ellende begon nadat ik Macos 10.1.3 heb gedownload, ik had nl versie 10.1.2. Zou dat er iets mee te maken hebben, met die Word-toestanden?
    Graag reacties.
    Woord

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.