6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    jvr

Word vliegt van ene naar andere space

Zoals de titel al zegt, ik heb aangegeven dat Word 2008 in space 4 moet staan. Nu komt het heel vaak voor, dat wanneer ik een document open, deze geopend word in space 1. Als ik er dan op klik/actief maak, schiet ie naar 4… Laatst had ik er een die bleef maar heen en weer schieten.. Echt zooo irritant… heeft iemand anders dit ook/weet iemand een oplossing?

Bijdrager
    TheBT

Ken dit vreselijk irritant probleem…
    Heb er mij maar bij neergelegd en dan gedacht… het is weer Micro$oft….:D

Hopelijk komt er eens een update uit (ooit) :o

Inactief
    Anoniem

Ik heb er ook last van, maar volgens mij moeten we hier niet MS bashen, maar Apple!
    Want bij Flash CS3 en Dreamweaver CS3 heb ik er ook geregeld last van! Ik denk dat dit gewoon een bug van Spaces is.
    Ik heb er helaas geen oplossing voor…

Bijdrager
    junjur

ik denk dat het wel degelijk aan de softwaremakers ligt. Waarom zou Apple bewust Spaces zo programmeren dat twee van de populairste pakketen het niet doen. Mij lijkt het logischer dat de ontwikkeling van deze twee pakketten al te ver gevorderd was om nog met Spaces rekening te houden.

Bij de release van CS4 zullen we het weten.

Moderator
    Mac Daddy

Bij de CS3 programma’s ken ik het probleem niet, maar ik werk dan ook niet met Dreamweaver en Flash.
    Word is inderdaad soms erg vaag. Dan staat mijn document in space 1. Ik doe wat in space 3, dan wil ik weer naar word en doe dat via Appeltje Tab. Dan springt het document in space 3 open en springt hij vervolgens naar space 1 en daar zit je dan in Word met enkel een tool menu in beeld.

Inactief
    Anoniem

Ik heb ff geprobeerd om Word 2008 vast te zetten in Space 2. Maar dit mocht niet baten, de vensters vliegen nog steeds van de ene space naar de ander….. :oops: :?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.