5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    CharlesB

"Word" verdwenen

Beste mensen,

Zit ik rustig tekst in Word te maken, switch wat tussen tabbladen, en ik doe schijnbaar iets waardoor het hele Word werkblad met alles erop en eraan verdwijnt. Alleen de menubalk bovenin verschijnt nog als ik op het Word icoon klik.

Wie o wie???

Bijdrager
    SunKeeper

Zoeken waar je je bestand hebt opgeslagen en dat weer openen.
    Het kan niet kwijt zijn, want dan was je vast over een melding gestruikeld die vroeg of het moest worden opgeslagen.

Wat je nu hebt is een programma wat openstaat, maar geen document. Vergelijk het met een auto met draaiende motor, zonder bestuurder erin.

Bijdrager
    mowat

Normaal wordt je Word-document , als het nieuw is en dus nog geen naam had, opgeslagen als “document1” in de map documenten. (tenzij je zelf in voorkeuren/bestandslocaties een andere opslaglocatie hebt ingesteld bij “documenten).
    Als je door een fout het document niet zou opgeslagen hebben dan moet je even zien waar je autohersteldocument staat.
    als volgt :
    Word-voorkeuren/opslaan/ elke … minuut autoherstel opslaan ( daar stel je in om de hoeveel minuten je een veiligheidskopie opslaat)
    en in Word-voorkeuren/ bestandslocaties/autoherstelbestanden (daar zie je in welke map die kopie staat en kan geopend worden)

Bijdrager
    Ir.Bob

Ik denk dat je gewoon naar een ander ‘space’ gegaan. Ik weet de standaard toetsenbord shortcut niet, maar kijk even bij systeem voorkeuren -> Mission Control en je vind wat je zoekt.

Bijdrager
    csteelooper

De toetsenbordsneltoets voor het wisselen tussen spaces is CTRL+ → (of CTRL + ←).

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.