9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    lammmetak

word template/sjabloon zoals in Apple handleidingen

Hallo,

Ik ben al een tijdje verzot op de handleidingen van Apple kwa vormgeving. Ik ben bezig geweest met word om zo iets te krijgen maar ik krijg et niet voor elkaar met die onhandige software. Heeft iemand een sjabloon/template er voor?
    Als voorbeeld kun je de handleiding van bootcamp bekijken. zie hier: http://images.apple.com/macosx/bootcamp/pdf/Boot_Camp_Beta_Setup_Guide.pdf

Bijdrager
    ragoooon

Misschien eerder met Pages proberen? Apple gebruikt vaak hun eigen producten om ziets te maken zoals de keynotes van Steve Jobs, zijn ook met het Keynote gemaakt.

Bijdrager
    lammmetak

Ik zou ze liever voor Word hebben omdat ik ze graag in verslagen voor school wil gebruiken.

Inactief
    Anoniem

Ik denk eerder dat Apple die handleidingen in Quark of InDesign maakt, maar ik kan het mishebben.
    En volgens mij is het vrij simpel zoiets in Word te maken, je moet alleen weten hoe, en ik heb geen idee.

Bijdrager
    michelvdb
    ”ragoooon”

Misschien eerder met Pages proberen? Apple gebruikt vaak haar eigen producten om zoiets te maken …

Apple’s handleidingen zien er al jaren – ik ken ze pas sinds 2000 – zo uit. Die waren toen duidelijk niet met Pages gemaakt en – ik gok – nu allicht ook niet.

Bijdrager
    Wildmac
    ”lammmetak”

Ik zou ze liever voor Word hebben omdat ik ze graag in verslagen voor school wil gebruiken.

Maar word is een text verwerker, GEEN opmaak programma… Dat is Indesign of Xpress…

En dan maak je van daar uit PDF…

Beter dan vechten met Word, om dingen voor elkaar te krijgen wat toch niet gaat….

Bijdrager
    lammmetak

Ik heb beide niet. Ik heb wel pages maar daar lukte et me ook niet.

Bijdrager
    WimPi

De handleiding is gemaakt met Framemaker 6.0 zoals te lezen is bij Documenteigenschappen in Adobe Reader.

Bijdrager
    lammmetak

mmm ik heb geen framemaker 6.0 of zo. Is er nergens een template voor pages en of word die er op lijkt?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.