4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    muismat

Word organisatieschema probleem

Hallo allemaal,

momenteel ben ik bezig met het maken van een organisatieschema, hiervoor gebruik ik Word for Mac 2011 met de functie smartart. Echter heb ik een probleem waarvan ik niet weet hoe ik het zou moeten oplossen.Het gaat om het volgende probleem. Binnen het bedrijf zijn er verschillende functies, zo zijn er twee mensen met de functie twee mensen met de functie SCM en twee mensen met de functie KAM Manager. In de vorm van een hiërarchische structuur wil ik onder de functie SCM twee Kam managers onderbrengen. Echter zijn er twee mensen met de functie SCM. Hoe kan ik er voor zorgen in Word dat ik de twee KAM managers kan onderbrengen onder de sectie SCM, zonder dat ze worden ondergeschikt aan een specifieke medewerker met de functie SCM? Het lijkt nu namelijk of beide KAM Managers onder een persoon vallen met een SCM functie.

De onderstaande afbeelding verduidelijkt het probleem.

Ik hoop dat iemand me kan helpen! Alvast bedankt!

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door  Night. Reden: IN JUISTE SUB-FORUM GEPLAATST

Bijdrager
    tarun

Misschien niet optimaal maar ik zou handmatig extra lijntjes toevoegen.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Dat laatste lijkt me de makkelijkste manier: in plaats van twee vakjes SCM of KAM maak je er eentje en zet je er twee namen in. Het lijkt me dat de meesten die dit zien, aan zullen nemen dat dit betekent dat er twee mensen met dezelfde functie zijn en dat ze allebei dezelfde mensen onder zich hebben.

Bijdrager
    koen

Kun je geen flowchart maken in een ander programma, bv PowerPoint, en dat dan importeren in je Word document?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.