8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    ramrod

Word en wijzigingen .

Als je in Word in een bestaand document een wijziging maakt ,zie je als je dit weer afsluit , wanneer de laatste wijziging is gemaakt (datum en tijd) , is er ook boven water te krijgen wat er is gewijzigd , hoe dit eventueel aan te pakken .

Thx

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Word kan wijzigingen bijhouden (menu Extra → Wijzigingen bijhouden → Wijzigingen markeren), maar dan moet dit wel aangezet worden door degene die aan het document werkt — staat die optie uit, dan kun je niet achteraf toch nog opvragen wat er veranderd is.

Bijdrager
    ramrod

Hi ,

Bedankt , ik zie de optie – Wijzigingen bijhouden → Wijzigingen markeren niet terug ….?

Geblokkeerd
    Bento

Welke versie?

Bijdrager
    ramrod

>Welke versie?

2010

Bijdrager
    bartvdv

Dan vind je deze optie waarschijnlijk terug in de horizontale balk, onder de icoontjes, waar het onderdeel “Controleren” (Review) staat. Klikken en links de schuifknop op ‘aan’ zetten.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Er is geen Word 2010 voor Mac, alleen voor Windows, maar volgens mij zit die optie al sinds heel erg lang onder het menu Extra (ik keek in Word 2011 voor m’n bericht hierboven). Hoe dan ook, Microsoft heeft meer uitleg hierover.

Bijdrager
    ramrod

Klopt het is op een Windows PC , maar op zich zal het niet veel verschillen , toch .
    Ik ga er in het weekend eens naar kijken , bedankt .

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.