7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Gerbenvink

Word doet raar op Macbook air [opgelost]

hey mensen

sinds de laatste week doet mijn word erg raar. vooral bij het opslaan en openen van documenten dan krijg ik een foutmelding dat de naam niet goed is en andere foutmeldingen. Het is erg vervelen want ik kan nu niet meer bij mijn documenten die ik iedere dag weer nodig heb in de klas op school.
    ik heb van alles al geprobeerd ik wou hem al opnieuw op starten maar dat doet die ook niet meer want dan zegt die dat er nog wat open is en dat klopt maar dat kan ik niet sluiten.

dus ik weet het ook niet meer wat ik kan doen?
    mvg
    Gerben
    ( het betreft een macbook air uit 2011 mocht het nodig zijn)

Inactief
    Anoniem

Kun je wat meer info geven?

Welke versie van Word?
    Welk OSX?
    Wat zijn de (andere) foutmeldingen precies?

Bijdrager
    Gerbenvink

het gaat om word 2011
    mac osx lion 10.7.5
    ik kan geen bestanden meer opslaan of openen want dan zegt die file name not correct, de plaats kan die niet vinden en niet wat die moet zoeken

Sleutelbeheerder
    Night

Toch gewoon herstarten. Vaak is dan dat soort problemen al gauw verholpen. Datgene wat nog openstaat kun je m.b.v. geforceerd stoppen alsnog afsluiten. Dat kan je onder meer doen via cmd-option-escape.

Bijdrager
    Gerbenvink

het gaat om transmission en dat wil al een lange tijd niet afsluiten daardoor kan ik mijn macbook ook niet uitzetten en dat stoort me namelijk wel. dus hoe kan ik het programma toch sluiten en dus me macbook ook afsluiten.

Bijdrager
    essiw

^ alt + rechtermuisknop → forceer stop

Bijdrager
    Gerbenvink

het is opgelost! blijkbaar was de naam van mijn ssd schijf veranderd en kon die de gegevens niet meer vinden. nu heb ik de oude naam weten achterhalen en de naam gewijzigd. en ik kan weer bij mijn schoolbestanden

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.