4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    staaf

word document verzenden

Beste Mensen,

Wij hebben de laatste tijd wat problemen met het verzenden van Word documenten. Die komen meestal niet aan. Mijn idee is dat er dan ergens een virus scanner wat strak staat. Sinds wanneer is een word doc. een virus? Doet apple daar iets anders mee? Heb ze ook al eens als een zip gecomprimeerd, maar dat gaf ook problemen.
    Vraag a is: zou het aan mijn kant kunnen zijn (chello is mijn provider)
    Vraag B is: wat zou de ontvanger er aan kunnen doen..

Groet, Fam Mekker

Bijdrager
    Nikita

Gaat dat verzenden via Mail? Zo ja, heb je de optie “Verstuur Windows compatible bijlage” aangevinkt als je de bijlage selecteert? Misschien zit het ‘m daar inderdaad wel in..

Ik heb in elk geval nog niet eerder gehoord dat virusscanners Word-documenten ergens tussenuit vissen. .EXE en .zip zijn eerder slachtoffers. Maar goed, je weet het maar nooit tenslotte :)

Overigens, wat ik me nu zo bedenk; hoor je van je provider geen mailtje te krijgen als die een virus onderschept in door jou verstuurde mail?

Bijdrager
    MacbookTo

Ik verstuur wel eens een word document per webmail. In het begin had ik dat niet goed door. Er stond dan: kies bestand. Ik deed dat en verzond de mail. Het word document zat er dan niet bij. Wat bleek? Ik moest ook nog klikken op: voeg toe. En toen werd het er inderdaad bijgevoegd. Vergeet je iets toe te voegen?

Bijdrager
    mvdenberg

@ staaf, zou je ons meer info kunnen geven:

Met welk programma verstuur je het e-mailtje?
    Als je bij je verzonden berichten kijkt, is de bijlage dan wel zichtbaar?
    Als je het bericht met chello webmail verstuurd, komt de bijlage dan wel aan?
    Krijgt de ontvanger wel een e-mailtje zonder bijlage, of krijgt de ontvanger helemaal geen e-mailtje?
    Als je het e-mailtje aan iemand anders stuurt, komen het e-mailtje en de Word bijlage dan wel aan?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.