5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    stephan90

Word bestand weg?!?

Hallo,

Ik heb een groot probleem.
    Ik was bezig met een groot tekstbestand en elke keer als ik er wat in heb gedaan sloeg ik het netjes op. Ik kon alleen steeds niet het word programma afsluiten. Ik werkte er echter wel in verder en sloeg het regelmatig op. Vanavond wou het afsluiten weer niet en sloot ik het af met geforceerd sluiten. Dat lukte alleen nu ik het weer open en het bestand waar ik in werkte ook wil openen is alle tekst weg. heb nu alleen nog maar de 3 eerste pagina’s en de overige 30 zijn weg.

Zou iemand van jullie weten of dit ergens tijdelijk is opgeslagen of een andere manier weerbij ik het kan openen.

Alvast ontzettend bedankt, ik heb een deadline te halen en die haal ik nu niet meer. Dit zou een erg groot probleem veroorzaken op school.

Bijdrager
    wouter123

Hoi Stephan,

Je zou t kunnen proberen om te klikken op Bestand –> Open recente bestanden. Daar zou die dan bij kunnen staan. Als ik op mijn Macbook niet goed opsla en ik open daarna Word weer dan heeft Word automatisch het document hersteld en is er niks verloren gegaan.

Voor de rest zou ik niet weten hoe je het zou kunnen oplossen.

Succes!

Bijdrager
    mowat

Normaal maakt word voor mac een hersteldocument als je niet op de normale manier afsluit of als er iets foutloopt.
    Misschien kan je hier iets vinden.
    http://support.microsoft.com/kb/892956/nl

Bijdrager
    IPhonePeter

Gebruik je eigenlijk wel een legale versie van word?

Bijdrager
    stephan90

Iedereen bedankt voor de reacties! Het komt gewoon doordat word het bestand niet kon opslaan door een fout. Nu sla ik het op als .doc ipv .docx en nu kan het wel opgeslagen worden. Vreemd maar waar.
    Ik gebruik wel een legale versie hoor!:D
    Zit niks anders op dan opnieuw beginnen denk ik.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.