7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    cles

Word 2011 verandert een document in Sterretjes

Maccers

De laatste 2 dagen bij een copy paste actie verandert een heel document in alleen maar sterretjes
    undo werkt niet
    Als je dan 2 uur gewerkt hebt aan een document
    ben je dus alles kwijt

want saven kun je niet meer (want dan save je sterretjes)
    niet saven kan ook niet want dan heb je je oude document
    auto herstel werkt ook niet want het programma klapt er niet uit
    Heb net vorige week word 2008 ervanaf gegooid
    Pages is geen optie gezien het werk documenten zijn, en als ik pages opstart met zo’n document
    ziet het er niet meer uit, de hele opmaak , tabellen, linken etc zijn verklooid

Vraag1. weet iemand wat dit zou kunnen zijn? tips
    Vraag 2. bestaat de mogelijkheid binnen word 2011 om de 5 min automatisch te saven. Dan ben ik maar 5 min werk kwijt.
    Vraag 3. bestaat er een programmatje wat je om de 5 minuten eraan herinnert dat je moet saven, maar niet in ical want dan staat mijn agende knettervol
    Vraag 4 andere tips

ik hoor graag van jullie

Cles

Bijdrager
    Sumar

Vraag 3. bestaat er een programmatje wat je om de 5 minuten eraan herinnert dat je moet saven, maar niet in ical want dan staat mijn agende knettervol

Deze ?

Lid
    Pepperonie

Office er helemaal afgooien. En deze vervolgens opnieuw installeren. Kijken of je het probleem nog hebt, al heb je het nog dan moet je even de laatste updates installeren.

Bijdrager
    Edwin

Vraag 2 ‘auto save’, vanuit de Help. Vraag 3 lijkt mij hiermee niet meer zinvol.

Heb je Word 2008 correct gedeinstalleerd met de uninstall procedure voordat je Word 2011 ging installeren? Zo niet dan zou ik Word 2011 trachten te herinstalleren (met een custom install om overbodige elementen, fonts , Communicator, Outlook achterwege te laten)

In het forum is het deinstalleren van Word 2008 en 2011 al eerder besproken, hier een fragment:
    Office 2011 heeft i.t.t. Office 2008 geen un-installer meer. Microsoft geeft aan dat de apps via de Trash gedeinstalleerd kunnen worden. Misschien de installatie opnieuw uitvoeren en direct daarna de update 14.0.1 van http://www.microsoft.com/mac/downloads
    Heb je hiervoor geen Office 2008 op de Mac gehad?
    Hier kan je vinden hoe Office 2011 correct verwijdert kan worden.
    http://support.microsoft.com/kb/2398768

Bijdrager
    cles

Ik zal office opnieuw installeren
    echter de tip van Sumar heb ik ter harte genomen

forever save is timemachine on steroids

werkt perfect.

ik hoop dat de autosave van lion dit allemaal gaat oplossen

Cles

Bijdrager
    Peter de Groot

Hallo,

Binnen Word kun je zelf instellen dat er elke, zelf vast te stellen, tijdseenheid een kopie gemaakt wordt.
    Zelf stelde ik dat in op 1 minuut. Je merkt daar in de regel niets van.

Dat kun je ook instellen bij Excel en Powerpoint.

De optie kun je vinden in Word, voorkeuren, opslaan, vinkje bij “opslaan etc”.

Dit is volgens mij de meest simpele oplossing omdat het automatisch gaat..

Succes

Bijdrager
    Edwin
    Peter op 06 april 2011

Binnen Word kun je zelf instellen dat er elke, zelf vast te stellen, tijdseenheid een kopie gemaakt wordt.

Exact en dat verduidelijkte ik hier al eerder met een screenshot. Vreemd dat de OP hier geen gebruik van wil maken.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.