3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    marijk

Word 2001 werkt niet meer op Mac Os 9.2

Beste Mac-gebruikers,
    Ik gebruik Mac OS 9.2 en Word 2001 voor de Mac. Plotseling functioneert Word niet meer. Ik krijg nog wel het hoofmenu bovenaan op mijn scherm, maar kan hier niet meer mee werken. De menubalk klapt niet meer open. Ik heb het volgende al geprobeerd: (1) ‘Word settings’ uit systeemmap naar bureaublad gesleept, met als resultaat dat er een nieuwe ‘Word settings’ werd gemaakt. (2) ‘Normal template’ hernoemd, waarna Word een nieuwe ‘Normal template’ aanmaakte’. Dit hielp allemaal niet. Wie weet raad? Vast bedankt, Marijk [/i]

Moderator
    Poezenbeest

De stappen die je hebt ondernomen zijn heel goed. Maar aan het resultaat te zien, ligt het dus niet aan de voorkeuren of aan het sjabloon-document.

De volgende stap is proberen het programma opnieuw te installeren, omdat het programma-bestand waarschijnlijk corrupt is. Dit komt vaak doordat het programma op de een of andere manier de laatste keer een foiut heeft gemaakt in het afsluiten en het wegschrijven van gegevens.

Om je oude instellingen te herstellen zou je kunnen proberen om deze weer in de systeemmap te zetten, immers, het probleem zat em niet daarin.

Bijdrager
    marijk

Beste Zerk,

Hartelijk bedankt voor je reactie en advies.

Groet,

Marijke

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.