10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    HSL

WOOOOWWWWW kubus effect ook in image capture..

1 seconde geleden zag ik het kubus effect dat je ziet met fast user switching ook bij image capture! erg vet!!

nog meer mensen dit soort verassingen ontdekt?:D

HS-L

Bijdrager
    PeterMeeuwsen

Kubus effect ook bij image capture…. ehhh….? Hoe bedoel je?

Bijdrager
    Ruben

Ik vat ‘m ook even niet, zit me helemaal suf te snapshotten, maar nog geen kubus voorbij zien komen.:-)

Bijdrager
    Doede

Bij het importeren van foto’s via Fotolader gebeurt het ook.
    Overigens gebeurt het niet bij het wisselen van gebruiker op mijn Cube. Zou dat te maken kunnen hebben met de beperkingen van de videokaart?

Groeten,
    –Doede

Bijdrager
    HSL

bij het importeren,.. zie je foto’s voorbij komen,.. en die verwisselen met het kubus effect!

Bijdrager
    HSL
    ”Doede”

Bij het importeren van foto’s via Fotolader gebeurt het ook.
    Overigens gebeurt het niet bij het wisselen van gebruiker op mijn Cube. Zou dat te maken kunnen hebben met de beperkingen van de videokaart?

Groeten,
    –Doede

Fotolader = Image Capture

ja de standaard kaart die in de cube zit ondersteund geen quartz extreem!:D

Bijdrager
    maceddy

Ja, ik zag het laatst ook langskomen…

Vereist geen Quartz Extreme, want dit was op een niet QE machine…
    T ziet er wel geinig uit trouwens:D

Bijdrager
    Ruben

Het valt me op dat iedereen hier zo bijzonder enthousiast is over die kubus, maar op zich is die toch niet nieuw? Ben ik nou gek of heb ik die een flink aantal maanden geleden al niet voorbij zien komen in Keynote?

Bijdrager
    mattiman

Natuurlijk is het niet echt nieuw. Maar wel leuk om het op je eigen machientje te zien (ipv een filmpje). :D

Bijdrager
    Ruben
    ”mattiman”

Natuurlijk is het niet echt nieuw. Maar wel leuk om het op je eigen machientje te zien (ipv een filmpje). :D

Ik bedoel ook het PROGRAMMA Keynote, wat ik dus op mijn machientje heb staan.:-P

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.