6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    jebman

woning app reageert niet

De woning app reageert in zijn geheel niet meer. Alle apparaten in huis zijn van Ikea, via de Ikea app is de boel weg gewoon te bedienen. Maar omdat het kan, en omdat ik heb gemerkt dat het overzichtelijker en uitgebreider mogelijk is, alle programma regels via woning app gedaan. Mn de lampen schakelen dmv zonsondergang is erg fijn.

Nu ben ik niet thuis en krijg ik van thuisfront te horen dat de lampen uit blijven. Grrr.

Apple tv is al herstart, er is geen iCloud storing. Wat kan er nog meer worden gedaan?

Bijdrager
    Fransjr

Ik had precies hetzelfde. Je moet de Ikea Hub even opnieuw koppelen aan Woning. Ik denk dat dit komt door een update op de Ikea Hub.

Bijdrager
    pinkie

Ik reset dan de IKEA hub door de stroom er voor 30 seconden af te halen, daarna vindt Homekit de IKEA lampen weer.

Bijdrager
    Joid

Ik heb/had ook exact hetzelfde. Dit weekend dacht ik alles opgelost te hebben, want alles werkte weer. Maar vanochtend werkte het weer niet.
    Ik heb de hub nog niet gereset. Ik had dit weekend alleen de app een update gegeven. Maar voor mij is dat dus niet voldoende om het probleem op te lossen.

Bijdrager
    jebman

thuisfront heeft de ikea hub herstart en alles is weer zoals het hoort

Bijdrager
    jebman

maar nu na 24h weer issue terug…. Communicatie tussen Ikea hub en Woning app of Apple tv is dus momenteel bagger. Rete irritant.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.