1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    Discofris

Woning app en Quick Actions

Ik heb sinds enkele dagen een nieuwe iPhone 11 Pro Max (vorige was iPhone 6S plus).

Ik gebruik Homekit als m’n domotica ecosysteem.

Ik heb alles van m’n oude iPhone overgezet naar m’n nieuwe via de wizard iPhone nr iPhone (via Bluetooth neem ik aan?). Ging lekker vlot en de meeste dingetjes stonden terug zoals het was.

Echter stel ik nu vast dat de van de Woning app (Thuiskomst, Weggaan, Goedemorgen) niet werken: ze openen enkel de Woning app en niets meer. De scènes zelf werken nog steeds perfect. Vanop m’n andere devices werken ze wel (ook via de Quick Actions) en als ik ze van in de app zelf aanduw, werken ze. Ik kan dus uitsluiten dat het een issue is met Hue en Homekit connectiviteit.

Ik heb reeds:

• iPhone meerdere malen herstart
    • de app eraf gegooid, herstart en app er terug op
    • volledig uitgelogd uit m’n iCloud profiel en herstart en terug ingelogd

Ik heb zelfs een volledige factory reset gedaan en de wizard doorlopen met optie ‘Niets overzetten …’. En ik stelde daar echter vast dat de Quick Actions vanuit de Woning app zelfs geen enkele scene toonde. Ik was volledig aangemeld via iCloud en de Woning app toonde alle devices en scenes in de app zelf. Na herstarten nog steeds zelfde verhaal. Onbegrijpelijk.

Heb dan maar weer een reserkopie teruggezet.

Bij Apple support (via chat) konden ze mij ook geen meter vooruit helpen. Het is geen gekend probleem.

Mij vraag is nu of er nog mensen iets soortgelijk voor hebben met hun Woning app op een nagelnieuwe 11 (Pro …).

Alvast bedankt.

Woning Quick Actions
    <div id=”ConnectiveDocSignExtentionInstalled” data-extension-version=”1.0.4″></div>

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.