30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 67)
  • Q:
    Bijdrager
    MauritsBD

Woensdag 7 Maart : Nieuwe Generatie iPad

Woensdag 7 Maart 2012 word om 19:00 de nieuwe iPad Generatie gepresenteerd aan de pers! Het is dus bijna zover, om misschien wel kennis te gaan maken met de iPad 3!

Wie van de OMTérs gaat woensdag de Keynote van Apple bekijken/beluisteren? En zijn er mensen die hem direct gaan pre-orderen waneer de release is geweest? En waarom halen jullie de nieuwe iPad? Is het puur omdat het een nieuw Apple Product om andere redenen?

Ik ga woensdag zeker kijken/luisteren op OMT, pre-oderen waneer de release is geweest en koop hem omdat mijn iPad 1 niet meer lekker werkt! Kijk er nu al naar uit te gamen via mijn Apple TV ^^

Zou het een iPad 3 gaan worden of toch een verbeterde versie van de iPad 2? Is Siri aanwezig en komt er eigenlijk nog wel een home button in het ontwerp? Zijn de geruchten waar over een een Retina Display waardoor we Full HD films kunnen gaan kijken? Er zijn zoveel vragen, vragen die woensdag hopelijk worden beantwoord:)

Bijdrager
    AppleStef

Ik zal ook luisteren en ik zal ook in de OMTlive chat zitten. Kopen zal ik niet doen.

Geblokkeerd
    Bento
    MauritsBD op 28 februari 2012

…omdat mijn iPad 1 niet meer lekker werkt!

Issie stuk?

Bijdrager
    MouseMighty

Ja joh, want zodra er een nieuwe variant van welk product van Apple dan ook, er komt is de “oude” gelijk troep! Dat weet je toch?:wink:

*haalt iPhone 2G even van de lader om te kijken of die nu ook stuk is*

Bijdrager
    KarelWillem

Ik geniet nog dagelijks van mijn iPad 1.

Zal dus met interesse de aankondigingen volgen, en met genoegen zien dat er weer miljoenen mensen meer dan 500 euro op kapot zullen slaan.

:lol:

Bijdrager
    MauritsBD

Nee sinds iOS 5 loopt hij echt stukken trager, vooral omdat ik alle iCloud diensten gebruik. Vaak vastlopers, het loopt niet meer soepel en waneer ik game en een notificatie krijg happert het scherm ontzettend enz..

De manier hoe ik erop werk trekt de iPad 1 niet meer 100%. Mijn moeder mag er dus lekker op gaan internetten waneer we hier een nieuwe hebben. Vooral het gamen op de TV lijkt me geniaal, mooi de ipod en ihone als controller gebruiken bij FIFA 12 ^^

Groeten,
    Maurits

Bijdrager
    Maverick9898

Ach ja, het is leuk, maar woehoe woehoe is het nou ook weer niet. Waarom zou je je iPad 1 dumpen? Hoeveel meer functies kunnen ze er nou instoppen dat je denkt dat je een nieuwe wilt?

Bijdrager
    MauritsBD

Ergens is het inderdaad ook bulshit dat zoveel mensen weer direct een nieuwe halen. Dat is ook de reden waarom ik de iPad 2 heb overgeslagen. Maar als ik lees wat je er allemaal meer mee kan is het wel weer een leuke gadget erbij. Maarja, hoeveel mensen nemer er wel niet een nieuw mobiel na 1 a 2 jaar?

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Ik zit wel te wachten, want mijn iPad eerste generatie begint toch wel wat te verouderen:P

Bijdrager
    iPodzz

Ik hoop echt dat er een betere camera in zit en een quad-core processor en Retina scherm.
    Als er geen quad-core inzit moet ik er over nadenken, want mijn iPad 1 is nu al met iOS 5 sloom.

Kan iemand mij uitleggen hoe de OMTlive Chat werkt.
    Ik heb wel eens geprobeerd te gebruiken tijdens een event, maar ik kom niet verder dan mijn eigen contacten.
    Ik heb Lion.

Inactief
    Anoniem

Wie van de OMTérs gaat woensdag de Keynote van Apple bekijken/beluisteren?

Een keynote? Je bedoelt waarschijnlijk de persbijeenkomst, dat is heel wat anders. :innocent:

Bijdrager
    MauritsBD
    koen op 28 februari 2012

Wie van de OMTérs gaat woensdag de Keynote van Apple bekijken/beluisteren?

Een keynote? Je bedoelt waarschijnlijk de persbijeenkomst, dat is heel wat anders. :innocent:

Dacht dat je dat ook gewoon een keynote noemde (A)

En indd iPodzz, merk ook dat de ipad het trager doet onder iOS5. Na Maart al helemaal onder iOS 5.1, volgend jaar zal de ipad 1 wel niet meer worden ondersteund voor nieuwe software:(

Bijdrager
    iPodzz

Hoe kan ik in de OMTLive Chat meedoen, tijdens de keynote?

Bijdrager
    Afroman

Aan alle haters.

Ja een iPad 1 met iOS5 is moeilijk traag, dus ik kan het me prima voorstellen als mensen willen upgraden…

Bijdrager
    stavos

Dan moet je geen iOS5 op een iPad 1 willen draaien.. :crazy::crazy:

Bijdrager
    KarelWillem

Een iPad 1 met iOS 5 is verre van moeilijk traag.
    Die van ons in ieder geval absoluut niet.

Oké; iBooks neemt zijn tijd om op te starten, maar verder is er weinig traags aan te bemerken.
    Geen vastlopers, geen apps die er uit knallen, geen haperingen.
    Gewoon niet traag dus.

Maar misschien komt dat omdat we hem hebben voorzien van een jailbreak?:wink:

Bijdrager
    Vandevijverke

Ik twijfel nu nog hard om een ipad te kopen, misschien kan de ipad 3 me volledig overtuigen. Het is toch een knap ding die ipad:p

Bijdrager
    MauritsBD
    KarelWillem op 28 februari 2012

Een iPad 1 met iOS 5 is verre van moeilijk traag.

Die van ons in ieder geval absoluut niet.

Oké; iBooks neemt zijn tijd om op te starten, maar verder is er weinig traags aan te bemerken.

Geen vastlopers, geen apps die er uit knallen, geen haperingen.

Gewoon niet traag dus.

Maar misschien komt dat omdat we hem hebben voorzien van een jailbreak?:wink:

Ligt waarschijnlijk aan de jailbreak, mijn ipad is de hele dag alleen maar gegevens aan het versturen via de iCloud. Dat vreet echt aan de snelheid..

De iPad 2 heb ik bewust overgeslagen omdat ik er eigenlijk geen meerwaarde voor mij in zag. Webcam en Camera had ik namelijk ook op de iPhone & Macbook. Maar het gamen op de Apple TV en de extra snelheid zijn echt een must. Retina Scherm lijkt me ook geweldig! Wil dit keer ook graag een Smart Cover:)

Moderator
    Rivanov

Ik ga sowieso direct voor de nieuwe iPad. Misschien wel weer importeren uit Amerika zoals ik ook met de iPad 1 en iPad 2 heb gedaan. Maar dat ligt aan de tijd die tussen de release in Amerika en Nederland zit.

Bijdrager
    juwlez
    Rivanov op 28 februari 2012

Ik ga sowieso direct voor de nieuwe iPad. Misschien wel weer importeren uit Amerika zoals ik ook met de iPad 1 en iPad 2 heb gedaan. Maar dat ligt aan de tijd die tussen de release in Amerika en Nederland zit.

Kunnen we ons daarvoor aanmelden? :innocent:

Moderator
    unSOUND

Wat zullen jullie allemaal teleurgesteld zijn als er geen iPad 3 komt, maar slechts een iPad 2s…

:sealed::lol:

Bijdrager
    AppleStef

Of als het een A5X is i.p.v. een A6, het is maar een nummertje hoor …

Bijdrager
    SunKeeper

Het zal wel een flut-update zijn, en de iPad 1 en 2 zijn rommel omdat het allemaal sterk verouderd is.
    :sarcastic:

iPodzz op 28 februari 2012

iChat/Berichten/Messages openen > Command + R > omtlive invullen en op ”Ga” klikken.

Van harte welkom!:lol:

Bijdrager
    MauritsBD
    SunKeeper op 28 februari 2012

iChat/Berichten/Messages openen > Command + R > omtlive invullen en op \’\’Ga\’\’ klikken.

Dankje! Zou Siri trouwens ook op de iPad komen?

Bijdrager
    KarelWillem
    KarelWillem op 28 februari 2012

Een iPad 1 met iOS 5 is verre van moeilijk traag. … … … Maar misschien komt dat omdat we hem hebben voorzien van een jailbreak?:wink:

Ligt waarschijnlijk aan de jailbreak, mijn ipad is de hele dag alleen maar gegevens aan het versturen via de iCloud. Dat vreet echt aan de snelheid.

Het zal vast niet aan de jailbreak liggen.:lol:

Ik heb ALLES in iCloud aan staan. Dus dat zal het verschil ook niet zijn.

Het enige wat ik niet gebruik is iTunes in de clous, dus misschien is dat het?

Bijdrager
    MauritsBD

Las dat het goed aan de cloud kan liggen omdat er continu gegevens van internet worden gehaald.. Heb wel iTunes in de Cloud. Werkt bijna vreselijk op de iPad 1.. De app laden duurt al bijna een minuut en dan moet je nog hopen dat ie niet crached..

Bijdrager
    MouseMighty

iTunes Cloud is geen streaming service. RTFM UTFS PEBKAC. Ik draai iOS 5.x probleemloos op iPad 1, zonder jailbreak, zonder opsmuk. Niks aan het handje maar goed dit is bezijden de discussie. Kans is groot dat ik een iPad 3 aan ga schaffen. Waarom? Zodat er in het huis wat minder heibel is om het ding!

Moderator
    Mac Daddy

Nu is het voor mij eindelijk waard om een iPad aan te schaffen. Had gehoopt dat het bij de iPad 2 er al in zal zitten, maar nu dan eindelijk een retina display. Ik vind dat zo fijn op de iPhone, maar dat scherm is zo klein. Met de iPad, wordt het een stuk fijner om te lezen dan.

Bijdrager
    iFabian
    SunKeeper op 28 februari 2012

Het zal wel een flut-update zijn, en de iPad 1 en 2 zijn rommel omdat het allemaal sterk verouderd is.

:sarcastic:

iChat/Berichten/Messages openen > Command + R > omtlive invullen en op \’\’Ga\’\’ klikken.

Hoe kan het dat dat bij mij niet kan?

Bijdrager
    MauritsBD

Ik zat ook al te zoeken maat tevergeefs ghehe

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 67)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.